Kaal 1030g/186cm sidemeta
Kärg Air Core HM Carbon
Konstruktsioon 61K (pehmele rajale sportlastele).
Plastik / lihv WORLD CUP PLUS DTG
3D libisevad ja vedelmääritavad välisseinad
MED paindega normaalkaalus või rahulikuma sammuga suusatajatele
COLD BASE BONDING ehk nö külmpress meetodil kokku pandud, mis tagab parema määritavuse ja libisemise.
PREWAXED - suusapõhjad tehases infrapuna automaat-määritud flourivaba VAUHTI PURE ONE LDR +5/-10°C baseeruva spetsiaalmäärdega
PRESISION PARING SYSTEM - st paaris olevad suusad on võimalikult sarnaste paindeomadustega
SPEEDMAX suusad arendati RCS mudeli baasil 2013/14 hooajaks Šotsi olümpiamängudeks. Võrreldes seni CARBONLITE, RCS, RCR, AEROLITE mudelitel kasutusel 15/115 ajaloolise uisusuusa konstruktsiooniga on 61K versioonil sidemetele kõige lähemale toodud ja lühemad libisemisalad, mis tagavad parema lippe pudrustel kunstlumeradadadel, ent ujuvam käitumine eeldab ka head tasakaalu ja suusatehnikat.
WC PLUS plastik ja lihv on optimeeritud universaalseks kasutuseks nii kunst kui looduslikul lumel temperatuuril -10...+2°C. Sportlasti varustaval RACE DEPARTMENT´il 20+ erinevat lihvi igaks juhuks.
2014/15 hooajast alanud COLD BASE BONDING külmpress meetodil tootmine võimaldab plastikul säilitada oma poorsuse ja seeläbi parema määrde imendumisvõime ning ka lihtsama lihvimise, samas kui RACE CODE pitser kinnitab, et teil on maailmakarika varustus.
2019/20 hooajast tuuniti SPEEDMAX´e omakorda 3D vedelmääritavate libisevate välispindadega vähendamaks hõõrdetakistus, et toetada ennekuulmatut libisemistaset, eriti pudrusel või kohevas lumes.
2021/22 hooajast lisandus 61K konstruktsiooniga versioon pehmetele/ pudrustele radadele.
2022/23 hooajast värvusid Fischeri tippmudelid SPEEDMAX´id taas kollaseks nagu viimati 90´ndatel RCS´d.
1.030g / 186cm
Air Core HM Carbon
1Q / 610