CUBE
Cube Aerium C:68X SLX
Raami suurus:
Triatloniratas Cube Aerium C:68X SLX
Kõige kiirem triatloniratta mudel – ketaspiduritega, modulaarse seadistatavusega ja laiendatud hüdreerimissüsteemiga
Koostöös CUBE sportlase ja maailmameistri Lucy Charles-Barclayga arendatud Aerium C:68X on õigustatud tiitliga meie kõige kiirem raam. Iga detail – aero kahvel, pidurite integreerimine, raami sisene hüdreerimis- ja hoiustussüsteem – on loodud kompromissideta, testitud tuuletunnelis ja uuesti reaalsetes võistlusoludes. Lucy usaldab seda ratast täielikult ja nüüd saad ka sina.
Aerium C:68X SLX põhineb täpselt Lucy Charles-Barclay maailmameistriks viinud rattal – seega tead, et see on kiire. Seadistatavad hüdreerimis- ja hoiustussüsteemid paiknevad aero luukide taga, võimaldades kasutada kuni kahte joogilahendust pikkadeks distantsideks. Komplektis on Newmen Streem Aero/Sprint TT 60/80 Vonoa jooksud Continental Grand Prix 5000 TT rehvide ja aeroventilidega, pakkudes kiiret kiirendust ja kindlat kurvipidamist. CUBE C:68X® kokpit seab sõitja ideaalsesse aeroasendisse, pakkudes laia reguleerimisulatust. Sram Force AXS 2x12 ülekanne sisseehitatud võimsusmõõturiga tagab täpse käiguvaliku. Kogu ratas on valmistatud meie kõrgekvaliteedilisest C:68X® süsinikust – iga detail loeb, et sinu pingutus muutuks puhtaks kiiruseks.
- C:68X SÜSINIKKIUTEHNOLOOGIA - Kombineerides kogu meie kompetentsi süsinikraamide ehituses ülimaks materjaliks, kasutab C:68X® süsinik optimaalset kiudude ja nanoosakestega rikastatud vaigu segu. Precision Advanced Twin Mold tootmisprotsess tähendab, et saame vältida liimitud hülsse või sisetükke. See on uus etalon kerguse, jäikuse ja tugevuse vallas.
- FRONT DERAILLEUR COVER PLATE – Sea oma Aerium C:68X käiguvahetus just nii, nagu soovid: kas komplektis oleva 2X süsteemi ja esivahetajaga, mis pakub suurimat ülekandevahemikku, või vali 1X lahendus lihtsuse, madalama kaalu ja parema aerodünaamika jaoks, kus esivahetaja kinnitus on korrektselt peidetud katteplaadi taha.
- TÄIELIK SISEMINE KAABLIVEDU - Täielik sisemine kaablivedu saadab välised kaablid ajalukku. Alustasime nullist, projekteerides raami ja lenksu nii, et käigu- ja pidurikaablid kulgeksid seest, katkestamata ratta puhtaid jooni. See on puhtam, aerodünaamilisem, kaitseb kaableid kahjustuste eest ja vähendab hooldust. Puhas võit igas mõttes.
- COCKPIT SYSTEM – CUBE Aerium kokpitisüsteem on üks paindlikumaid, mida leida võib. Standardne seadistus on Low, kuid saadaval on ka High versioon. Mõlemal on lai reguleerimisvahemik, et iga sõitja leiaks endale ideaalse asendi mugavuseks, vastupidavuseks ja jõudluseks. Küünarnukipadjad on reguleeritavad väga laias laiuse- ja kõrgusvahemikus ning ka sadula kõrgus ja ulatus on loomulikult kohandatavad. Sest iga vatt loeb…
- HYDRATION SYSTEM 2.0 – Maksimaalseks soorituseks on vaja optimaalset hüdreerimist, mis tähendab süsteemi, mis on käepärane, kohandatav ja piisava mahuga pikkadeks võistlusteks. Hydration System 2.0 võimaldab sõitjal juua asendit muutmata, tänu seadistatavale lahendusele, kuhu kuulub lenksule kinnitatud joogisüsteem ning lisaks raami sees, vahetult keskjooksu kohal paiknev joogipõis.
- STORAGE SYSTEM – Võistlejatel on vaja energiat, mis tähendab vajadust ka mugava hoiustamiskoha järele energiageelidele ja -batoonidele. Meie mitmekülgne ja modulaarne Storage System asetab vajalikud kalorid käeulatusse, ilma et peaksid aeroasendist väljuma. Sea see üles just nii, nagu sulle sobib, ja kasuta ära väärtuslikku aega, mida säästad, kui toit on alati käepärast. Pisiasjad loevad…
- TWIN HEAD TUBE – Aeriumi Twin Head Tube paistab juba visuaalselt silma, kuid see pole ainult välimuse pärast. Aerodünaamiliselt aitab see vähendada õhutakistust sirgjoonelisel sõidul, võimaldades saavutada suuremat kiirust – mis ongi selle eesmärk. Tugevama külgtuule korral aitab kaksiktoru kuju vähendada tuulepuhangute mõju ja parandada juhitavuse stabiilsust. Topeltvõit.
- AERO OPTIMIZED GEOMETRY – Õhk pidurdab, mistõttu on Aero Optimized Geometry nii oluline. Tuuletunnelitestide, arvutusliku vooludünamika ja sportlaste tagasiside põhjal loodud lahendus aitab sul ja rattal saavutada maksimaalset sooritust. Stabiilne siis, kui vaja, väle siis, kui tähtis – ja üle kõige väga, väga kiire.
- ADVANCED TWIN MOLD - Meie Advanced Twin Mold protsessis kasutame C:62®, C:68® ja C:68X® süsinikraamide puhul kahte täpselt valmistatud vormi. Esimene tagab täpse kihistuspaigutuse. Teine, sisemine vorm hoiab iga kiudu täpselt seal, kus see peab olema, kuni raam kõvastub. Tulemuseks on märkimisväärselt kergem ja tugevam raam, mille kiudude tihedus on kohandatud eeldatavatele koormustele kindlates punktides.
- EXTRA STORAGE – Vaja rohkem vedelikku või lisaruumi varustusele? Aerium C:68X lahendab selle. Keskjooksu kohal asuv lahter mahutab täiendava joogipõie või seda saab kasutada oluliste varuosade hoidmiseks – näiteks CO2 balloon, multitööriist või varusisekumm. Ja kõik on täielikult suletud ja aerodünaamiline…
| Raam | - | Aerium C:68X® Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Twin Head Tube, Full Internal Cable Routing, Flat Mount Disc, 12x142mm, AXH |
| Ratta suurus | - | 28" / 700C / 622 |
| Käikude arv | - | 24 (2x12) |
| Esihark | - | Aerium C:68X®, Integrated Cable Routing, Flat Mount Disc, 12x100mm |
| Pidurid | - | Sram S-900 Aero HRD (160/160) |
| Tagumine käiguvahetaja | - | Sram Force AXS E1, 12-Speed |
| Eesmine käiguvahetaja | - | Sram Force AXS E1 |
| Käiguhoovad | - | Sram Red eTap Blips |
| Käigu-/pidurihoovad | - | Sram Red eTap Clics |
| Keskjooks | - | Sram DUB Road, 86mm Pressfit |
| Vändad | - | Sram Force E1 Power Meter, Dub, 50x37T |
| Kassett | - | Sram Force E1 XG-1270 10-33T |
| Kett | - | Sram Force E1 |
| Kaelakausid | - | ACROS Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/4" |
| Integreeritud juhtraud | - | CUBE Aerium C:68X® Cockpit System |
| TRI pulgad | - | Profile Design ASC Pro Carbon |
| Lenksupael | - | ACID Bartape RC 2.5 |
| Jooksud | - | Newmen Streem S.60/TT.80 VONOA Carbon, 15/18 Carbon Spokes, 12x100mm/12x142mm, Tubeless Ready |
| Väliskummid | - | Continental Grand Prix 5000 TT, 28-622 |
| Sadul | - | Selle Italia Watt SF Magnesium |
| Sadulapost | - | CUBE Aerium C:68 Aero |
| Sisekummid | - | tubolito™ Inner Tubes |
| Lisad | - | CUBE Concept Front Hydration / Concept Gear Unit |
| Kaal ca. | - | 9,9 kg |
| Max. sõitja kaal | - | 100 kg |
*Seoses tarneahela probleemidega võib ratta spetsifikatsioonis toimuda muudatusi.
Eestist väljaspoole saadame jalgrattad vaid tehasekastis ehk need vajavad kliendipoolset seadistamist.
Keskmiselt on jalgrataste komplekteerimise järjekord 2-3 tööpäeva + transport.