MERIDA

Merida TIME WARP TRI LIMITED

6 990,00 €
  • Eluaegne raamigarantii
  • Ülikerge CF5 süsinikraam
  • Dura-Ace hüdraulilised pidurid
  • Ultegra Di2 12-käiguline
Värv: Punane

Raami suurus:

Merida TIME WARP TRI LIMITED
6 990,00 €

Merida TIME WARP TRI LIMITED

MERIDA TIME WARP TRI sarja võidusõidu-DNA on selgelt tuntav ka TRI LIMITED mudelis, mis sobib nii triatloni uustulijale kui ka kogenud võistlejale. Ülimalt töökindel 12-käiguline Ultegra Di2 käiguvahetus ning Dura-Ace hüdraulilised ketaspidurid tagavad tippklassi toimimise. Tipptasemel raam pakub suurepärast aerodünaamikat, reguleeritavad käetoed võimaldavad saavutada ideaalse sõiduasendi ja suurepärase kontrolli ka kõige nõudlikumatel lõikudel. Kui triatlon on sinu ala, vali TIME WARP TRI LIMITED.

Word Touris end tõestanud TIME WARP TT eraldistardi ratta eeskujul loodud triatlonispetsiifiline TIME WARP TRI ühendab aerodünaamika, efektiivsuse ja mugavuse, et anda sulle eelis võistluse keskmises distsipliinis. Lihtsalt kasutatavad ning töökindlad ketaspidurid ja uued kõrguses ning asendis reguleeritavad käetoed lubavad leida ideaalse sõiduasendi eri radade jaoks, hoides sind värskena jooksuks. Tippkvaliteediga süsinikraam, aerodünaamiline ketaspidurite integreerimine ja nutikas lisalaienditega hoiuruum hoiavad kaalu ja õhutakistuse minimaalsena.

  • Ülikerge CF5 süsinikraam ja kahvel
  • Shimano Dura-Ace hüdraulilised ketaspidurid
  • Täielik kaablite integratsioon, ülemise toru karp
  • Vision Metron TC 55 süsinikjooksud
  • Vision Metron S-BEND reguleeritavad käetoed
  • Shimano Ultegra 12-käiguline Di2 süsteem
Raam-TIME-WARP TRI CF5 IV. Carbon, 700x30C max. wheelsize, 100x12/ 142x12mm axle standard, Pressfit 86,5
Ratta suurus-28" / 700C / 622
Käikude arv-24 (2x12)
Esihark-MERIDA TIME-WARP TRI CF5 IV disc. Carbon, 700x30C max. wheelsize
Pidurid-Shimano Dura Ace ST-R9180 hydraulic / CL900 140/160mm
Tagumine käiguvahetaja-Shimano Ultegra Di2
Eesmine käiguvahetaja-Shimano Ultegra Di2
Käigu-/pidurihoovad-Shimano ST-R9180 / Shimano Dura Ace
Keskjooks-Shimano SM-BB71-41B. Pressfit 86.5
Vändad-Shimano Ultegra. 52-36T, 165 mm-XS, 170 mm-S/M, 172,5 mm-L
Kassett-Shimano Ultegra R8101. 11-30T, 12-speed
Kett-Shimano M6100-12
Kaelakausid-MERIDA TIME WARP TT
Integreeritud juhtraud-MERIDA Metron TT. Carbon, 17° stem angle
Lenksupael-MERIDA ROAD EXPERT
Jooksud-Vision SC 60 i23 Disc brake. 100x12mm width front hub, 142x12mm width rear hub, 23mm inner width, 60mm height, Centerlock, Carbon
Väliskummid-Continental Grand Prix 5000S TR. 700x28C, fold, tubeless ready
Sadul-Prologo Zero TRI PAS Tirox
Sadulapost-MERIDA TEAM TT II. Aero shape, Carbon
Sadulaklamber-TIME WARP TT insert
Max. kaal (ratas + sõitja)-120 kg
*Seoses tarneahela probleemidega võib ratta spetsifikatsioonis toimuda muudatusi.
  • INTERNAL CABLE ROUTING – Enamikul meie raamide puhul juhime käigu- ja piduritrossid ning voolikud raami seest. Kaablid sisenevad ja väljuvad läbi sujuvate avade või suuname need läbi mõne teise meie süsteemi, näiteks SMART ENTRY või WIRE PORT. Kaablite vedamine raami sees kaitseb neid ilmastikumõjude eest, annab puhta ja korrektse välimuse ning võib pakkuda aerodünaamilisi eeliseid.
  • DI2 READY – Shimano Di2 elektrooniline käiguvahetussüsteem pakub kiiret, sujuvat ja töökindlat käiguvahetust. Eriti maanteesõidu maailmas on see tõestanud end eelistatud valikuna, kui esikohal on tipptasemel sooritus. Seda silmas pidades on meil lai valik võimekaid maanteeraame, mis on DI2 READY ning võimaldavad paigaldada elektrijuhtmed, aku ja muud süsteemi nõutavad pisidetailid.
  • NANO MATRIX CARBON – Eriline süsinikkiu lahendus, kus lisame vaigule – mis seob üksikud süsinikkiud – üliväikesi nanoosakesi. Need toimivad molekulaarsel tasemel, kaitstes kiude kahjustuste eest. Lahendus on sedavõrd tõhus, et võib suurendada valmismaterjali löögikindlust kuni 40%, võimaldades meil ehitada tugevamaid ja samas kergemaid komposiitraame – tulemuseks kiirem ja vastupidavam ratas.
  • AWS ANTI WRINKLE SYSTEM - See on meetod, mida kasutame oma süsinikkiust raamide tootmisel. Kõigepealt asetatakse raami moodustav süsinikkiud spetsiaalsete vormide ümber. Seejärel kasutame sisepõit (bladder), et suruda kihid vastu vormi seinu, mis annab sileda ja kortsuvaba sisepinna ning eemaldab süsinikkihi­te vahele jäävad õõnsused, mis võivad tekitada nõrku kohti. Tulemuseks on tugevam ja kergem raam.
  • NACA FASTBACK PROFILE – Eriline toruprofiil, mis aitab vähendada aerodünaamilist takistust ning samal ajal kaalu. See põhineb lennundustööstuses algselt loodud pisarakujulisel profiilil, mille tagumine osa on lühendatud. Nii kulub toru valmistamiseks vähem materjali, kuid õhk voolab selle ümber endiselt sama hästi, pakkudes samu aerodünaamilisi eeliseid väiksema massiga.
  • INTERNAL CLAMP – Kui iga sekund loeb, võivad pisimad detailid otsustada võidu ja kaotuse, seega vaatame üle iga raami aspekti, et muuta see võimalikult voolujooneliseks. Kasutades sadulaposti kinnitust, mis fikseerib posti raamisisese kiilu abil, vähendame turbulentsi ja võimalikku õhutakistust, säilitades samas lihtsa kõrguse reguleerimise. Tulemuseks on aerodünaamilisem ja kaunima välimusega raam.
  • FLIP FLOP HEAD – See on mõne meie kõige aerodünaamilisema maantee- ja eraldistardiratta sadulaposti erifunktsioon. Kuigi vähendame õhutakistust klassi parimal tasemel, on tippjalgrattast kasu vaid siis, kui ka sõitja saab sõita parimal moel. Meie FLIP FLOP HEAD võimaldab sadulat klambriplokiga lihtsalt ette- või tahapoole nihutada, et optimeerida sadulanurka ning seeläbi sõitja asendit ja sooritust.
  • INTERNAL BLOCK – INTERNAL BLOCK SYSTEM piirab juhtrauaga teostatava pöördenurga ulatust mõlemas suunas, vähendades võimalust, et esihargi kroon tabab kukkumisel alumist toru ja tekitab kahju. Seda tehakse raami sisse paigaldatud keele abil, mis koos kahvlile kinnitatud eriadapteriga piirab pöördenurka mõlemas suunas. Raamil olevad kummist põrked pakuvad lisakaitset, vähendades veelgi kahvli ja raami vigastamise ohtu.
Eesti piires on jalgrataste kojuvedu TASUTA. Jalgratas jõuab teieni meie mehaaniku poolt 100% komplekteerituna. Juhul kui olete koos jalgrattaga tellinud ka lisavarustuse siis paigaldame ka need külge.
Eestist väljaspoole saadame jalgrattad vaid tehasekastis ehk need vajavad kliendipoolset seadistamist.
Keskmiselt on jalgrataste komplekteerimise järjekord 2-3 tööpäeva + transport.

Kokkusobivad tooted