FIZIK

Maanteesadul Fizik TEMPO ARGO R3 REGULAR 150mm TEST

Tootekood: 70D9SA13A22-TEST
132,00 €
Saadavus: poes (Saku 3, Tallinn)
Maanteesadul Fizik TEMPO ARGO R3 REGULAR 150mm TEST
132,00 €

Maanteesadul Fizik TEMPO ARGO R3 REGULAR 150mm TEST

Test sadul. Laenutusperiood max 7 päeva. Tagatisraha 100€ sularahas.

  • Pikkus: 260 mm 
  • Laius: 150 mm 
  • Kaal: 229 g 
  • Kõrgus 75 mm laiuse juures: 43 mm 
  • Pikkus ninast 75 mm laiuse juurde: 103 mm 
  • Relss: 7x7 mm

Argo: mitmekülgne lühikese ninaga sadul, mis soodustab stabiilsust ja leevendab survet pehmete kudede piirkonnale R3: sõidule vastav süsinikuga tugevdatud nailonkest ja Kium õõnesrelssi kombinatsioon, millel on kõrge tugevuse ja kaalu suhe Wingflex: kesta küljeääred painduvad ja kohanduvad sõitja sääre sisemise liikumisega Tüüp 2 vaht: progressiivne polsterdus, madalama kompressioonimooduliga

TEMPO ARGO R3 on mitmekülgne vastupidavusmaanteesadul, millel on lühikese ninaga disain ja helde istmikuluude tugi, mis soodustab stabiilsust.

Kui traditsiooniline sadula kuju julgustab sõitjaid parema jõu saavutamiseks oma asendit sageli muutma, siis Argo seab sõitja kindlamasse asendisse, tagades suurema stabiilsuse ja parema kaalujaotuse.

Tempo Argo lühike pikkus võimaldab sõitjal istuda edasi, ilma et tundlikele kudedele avaldataks liigset survet. Sellel on ka ergonoomiline väljalõige, mis on välja töötatud detailse survestusanalüüsi ja meditsiiniekspertide panuse abil.

Argo on meie kõige mitmekülgsem sadula kuju ja iga versioon sobib erinevate sõidustiilidega. Vastupidavussõidu variandina on Tempo Argo loodud pakkuma sõidutunnetust, mis sobib tänapäeva universaalsete maanteerataste tasakaalustatud geomeetriaga.

Polsterdus on valmistatud fiziku patenteeritud Tüüp 2 vahust, mis on istmikuluude piirkonnas veidi paksem, et toetada püstisemat sõiduasendit. Polsterdus on veidi pehmem ja progressiivsem kui see, mida kasutame oma võidusõidusadulatel, pakkudes rohkem pika maa mugavust.

Argo on fiziku Concepts programmi toode, mis on juhtivate tööstusekspertide ja akadeemikute interdistsiplinaarne koostöö, kes teevad uuringuid ja analüüse tehnoloogia, disaini, füsioloogia ja rattasobivuse alal, et leida võimalusi jalgrattasõidu jõudluse parandamiseks.