MERIDA

Merida ONE-TWENTY 300 (2025)

  • Eluaegne raamigarantii
  • 130 mm amordikäik ees/taga
  • Shimano CUES 10-käiguline
  • Hüdraulilised ketaspidurid
Värv: Sinine

Raami suurus:

Merida ONE-TWENTY 300 (2025)

Maastikuratas Merida ONE-TWENTY 300

Avasta uusi radu – ja sõida nii, nagu poleks kunagi varem sõitnud. ONE-TWENTY 300 ühendab suurepärase hinna ja suure jõudlusega 130 mm käiguga alumiiniumraami, muutes selle täiuslikuks sissejuhatuseks täisvedrustusega maastikurataste maailma. Meie P-FLEX vedrustus hoiab hooldusvajaduse madalana, kuid lõbu ja kontrolli maksimaalsena, samal ajal kui reguleeritavad SR Suntour amordid taltsutavad kõik ebatasasused. Shimano CUES käiguvahetus on täpne ja vastupidav, hüdraulilised ketaspidurid tagavad kindla pidurduse ning dropper sadulapost lisab kontrolli tehnilistel laskumistel.

ONE-TWENTY on ratas, mida ei pea suruma kindlasse kategooriasse. Lühema käiguga trailiratas, downcountry – nimeta seda kuidas tahad, kuid tegemist on lihtsalt lõbusa rattaga lõbusateks seiklusteks. Piisavalt kerge, et terve päev mäkke ronida, aga enesekindel ja stabiilne laskumistel – ning ideaalne tasakaal igal teekonnal. Olgu sul eelistuseks voolavad singletrack-rajad või pikad mägised marsruudid, ONE-TWENTY on meie Šveitsi armeenuga stiilis kõik-ühes maastikuratas. Meie kvaliteetne LITE alumiiniumraam koos tõestatud P-FLEX flexstay süsteemiga hoiab hooldusvajaduse madalal, kuid pakub suurt jõudlust. Oleme kasutanud ka oma progressiivse geomeetria kontseptsiooni, kuid kohandanud seda lühikese käiguga lõbusa masina jaoks. Tänu AGILOMETER mõõdusüsteemile (pärineb meie auhinnatud ONE-SIXTY ja ONE-FORTY seeriatest) saad valida stabiilse või vilka juhitavuse sõltumata sobivast raamimõõdust. Kõige raskem osa saab olema naeratuse kustutamine oma näolt.

  • Trail-sõitudeks valmis LITE alumiiniumraam koos P-FLEX tehnoloogiaga
  • 130 mm käik ees ja taga SR Suntour õhkvedrustusega
  • Tugevad ja kontrollitavad Shimano hüdraulilised ketaspidurid
  • Progressiivne geomeetria ja AGILOMETER mõõdustamine
  • Vastupidav ja täpne Shimano CUES 10-käiguline ülekandekomplekt
  • MERIDA dropper sadulapost
Raam-ONE-TWENTY LITE V; 130 STR; MAT aluminium; 29x2.5" max. WHS; 148x12 AST; BSA BBR
Ratta suurus-29"
Käikude arv-10 (1x10)
Amort-Suntour XCR34 2CR; Air; 130 STR; Tapered; lockout; 44mm fork offset; 29x2.4" max WHS
Tagumine amort-SR Suntour Edge Plus 2CR; lockout
Pidurid-Shimano MT200; 2 piston
Pidurikettad-Shimano RT10; 180mm
Tagumine käiguvahetaja-Shimano CUES U6000; GS
Käiguhoovad-Shimano CUES U6000
Keskjooks-Samox BSA 24mm EB2401
Vändad-MERIDA Expert TR II; 32 ATC; 170mm
Kassett-Shimano LG400; 11-48 ATC; 10 GER
Kett-KMC xGlide
Kaelakausid-Acros ICR MERIDA EXTERNAL neck; Upper and lower IPS sealing
Lenksupikendus-MERIDA EXPERT TR; MAT aluminium; 35 DSH; 0 ASD; 40mm
Juhtraud-MERIDA COMP TR; MAT aluminium; 780 WHB; 20 RHB
Käepidemed-MERIDA COMP EC
Pöiad-MERIDA COMP CC II; 25 IWR; MAT aluminium; tubeless ready
Esirumm-Shimano TC500-B; 110x15 WHF; 32 SPH; Centerlock
Tagarumm-Shimano TC500-HM-B; 148x12 WHR; 32 SPH; Centerlock
Väliskummid-Maxxis Rekon; 29x2.4"; wire
Sadul-MERIDA COMP SL; 25% recycled material; V-mount
Sadulapost-MERIDA EXPERT TR II; 34.9 DSP; 0 SSB; XSHORT/SHORT: 150 SPT - MID: 170 SPT - LONG, XLONG: 200 SPT
Sadulaklamber-MERIDA EXPERT
Kaal ca.-15,3 kg

*Seoses tarneahela probleemidega võib ratta spetsifikatsioonis toimuda muudatusi.

  • PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM – Tippklassi alumiiniumraamide tootmisel kasutame meie järeleproovitud PROLITE 66 (6066) alumiiniumi, kuna see on erakordselt kerge ja vastupidav. See sobib suurepäraselt ka meie hüdrovormimise tehnoloogiaga, võimaldades luua keerukaid kujusid kolmekordselt õhendatud (triple butted) seinapaksustega, peaaegu süsinikraami sarnase välimuse ning parima võimaliku jäikuse-kaalu suhtega. Kuigi odavamad sulamid võivad maksta vähem, on PROLITE 66 ideaalne valik jõudlusele suunatud jalgrattaraamidele.
  • HFS - HYDRO FORMING SYSTEM – C-Mount-iga varustatud ratastel on pakiraami kinnituspunktid juba raamile integreeritud (mõnel mudelil on vaja mudelipõhist pakiraami), mis teeb paigaldamise kiireks, lihtsaks ja töökindlaks.
  • X-TAPER HEADTUBE - Lenksu täpsus on ohutu ja kindla juhitavuse juures ülioluline ning X-TAPER HEADTUBE võimaldab seda märkimisväärselt parandada. All suurema ja üleval väiksema kaelalaagri läbimõõdu kombinatsioon aitab toime tulla koormustega, mida tänapäevane sõit ja varustus kaelatorule avaldavad, lisamata tarbetut kaalu. See võimaldab hõlpsalt kasutada koonilise kaelatoruga (tapered) esiharki ja tagab täpse ning kindlustunnet sisendava juhitavuse.
  • SMOOTH WELDING – Protsess, millega anname keevitustele sileda, lameda viimistluse senise TIG-keevitusele omase “müntide virna” välimuse asemel. Keevitaja läbib õmbluse põletiga kaks korda, siludes täitematerjali. See nõuab suurt oskust, kuid tulemuseks on tugevad ja viimistletud raamid, mis esmapilgul meenutavad süsinikraami.
  • INTERNAL CABLE ROUTING – Enamikul meie raamide puhul juhime käigu- ja piduritrossid ning voolikud raami seest. Kaablid sisenevad ja väljuvad läbi sujuvate avade või suuname need läbi mõne teise meie süsteemi, näiteks SMART ENTRY või WIRE PORT. Kaablite vedamine raami sees kaitseb neid ilmastikumõjude eest, annab puhta ja korrektse välimuse ning võib pakkuda aerodünaamilisi eeliseid.
  • NON-SLIP TIGHTENING – Süsteem, mille puhul saab olulisi polte pingutada üheainsa tööriistaga, muutes kinnitamise rajal lihtsaks ning kiirendades ka tavahooldust. Poltidel on ühel otsal erilise kujuga pea, mis sobitub raamis vastavasse süvendisse ja takistab pöörlemist. Nii ei ole raamiga püsivalt seotud kinnituselemente – kahjustunud keermed või poldid on hõlpsasti vahetatavad.
  • P-FLEX – Vedrustuslahendus, kus traditsiooniline pöördtapp seat stay'l on asendatud paindhoova (flexstay) disainiga. Materjali elastsust ja torude spetsiaalset vormi kasutatakse selleks, et seat ja chain stay saaksid vedrustuse töö käigus teineteisest veidi eemalduda. Pöördtapi eemaldamine seat ja chain stay liitekohast säästab kaalu, vähendab hooldusvajadust ja lisab raamistruktuurile jäikust.
  • WIRE PORT – MERIDA projekteeritud kaelalaagrid, mis võimaldavad kõigil juhtraualt tulevatel kaablitel siseneda raami läbi laagrikatte. See loob puhta ja korrastatud välimuse ning võimaldab kasutada tavapärastest kaablisisestustest kergemat, jäigemat ja aerodünaamilisemat raamistruktuuri. Mudelist sõltuvalt on kaablid kas täielikult sisemised (sh juhtraud ja stem) või poolintegreeritud, kus kaablid sisenevad raami stemi alt.
  • LONG FENDER – Valikuline pikendatud porilaud, mis kinnitub jäigalt ratta tagaossa, kaitstes sõitjat mustuse ja veepritsmete eest ning vähendades müra ja liikumist ning hoides värvipinda kahjustuste eest.
Eesti piires on jalgrataste kojuvedu TASUTA. Jalgratas jõuab teieni meie mehaaniku poolt 100% komplekteerituna. Juhul kui olete koos jalgrattaga tellinud ka lisavarustuse siis paigaldame ka need külge.
Eestist väljaspoole saadame jalgrattad vaid tehasekastis ehk need vajavad kliendipoolset seadistamist.
Keskmiselt on jalgrataste komplekteerimise järjekord 2-3 tööpäeva + transport.

Kokkusobivad tooted