
CUBE
AMS Hybrid ONE44 C:68X Race 400X
Raami suurus:

AMS Hybrid ONE44 C:68X Race 400X
Ülikerge Boschi mootoriga täisvedrustusega jalgratta ehitamine pole lihtne. Seepärast kasutab AMS Hybrid ONE44 C:68X raam meie kõige arenenumat C:68X® süsinikmaterjali, mis tagab maksimaalse võimaliku tugevuse ja jäikuse minimaalse võimaliku kaaluga. 400 Wh aku on paigutatud alumisse torusse, võimalikult uue, kerge Boschi SX mootori lähedale, et parandada juhitavust, ja raam on PowerMore-valmidusega, et lisada 250 Wh sõiduulatust valikulise lisaakuga. Sisekaabeldus täiendab raami elegantset siluetti ja olemas on kerge otsekinnitusega ketijuhik. UDH käiguvahetaja kinnituse ja reguleeritava nurgaga kaelakausiga, et saaksid kohandada juhitavust oma sõidustiilile vastavaks, on sellel kõik, mida vajate kiireks rajaga sõitmiseks.
- Raami materjal: C:68X®
- Raami kaal: 2100g
- Aku: 400 Wh
C:68X CARBON FIBRE TECHNOLOGY
Kombineerides kogu meie süsinikraamide ehitamise alaseid teadmisi ülimaks materjaliks, kasutab C:68X® süsinik optimaalset kiudude ja nanoosakestega immutatud vaigu segu. Täppis Advanced Twin Mold tootmine tähendab, et saame vältida liimitud muhve või sisestusi. See on uus etalon kerguse, jäikuse ja tugevuse osas.
ADVANCED INTERNAL CABLE ROUTING
Käigu- ja pidurikaablid vajavad teed lenkstangi juhtnuppudest raami – aga mis siis, kui kaelakausi lähedal poleks vaja auke? Töötasime välja disaini, mis viib kaablid raami sisse läbi kaelakausi, säilitades täieliku sisemise kaabelduse, kuid muutes selle veelgi puhtamaks ja vähem segavaks.
FIXED INTEGRATED BATTERY
Bosch SX tehnoloogia hõlmab uut, kergemat ja konfigureeritavamat aku paigutust. Kaalusäästu maksimeerimiseks oleme integreerinud uue aku täielikult alumisse torusse. See tähendab, et saame selle optimaalselt paigutada parima kaalujaotuse ja juhitavuse tagamiseks, samuti säästes rohkem kaalu, ehitades alumise toru, mis on täpselt õige suurusega ja ilma ligipääsuluugita. Ja PowerMore valik tähendab, et saate kiiresti ja lihtsalt lisada täiendava 250 Wh aku, et saada lisa sõiduulatust.
ADJUSTABLE HEADSET ANGLE
Kui kasutate gravitatsiooni, rada on väljakutseid pakkuv ja iga sekund loeb, on teie CUBE’i geomeetria kriitiline komponent. Seepärast võimaldab meie reguleeritav kaelakauss teil reguleerida nurka, et saaksite oma ratta seadistada just nii, nagu teile meeldib. Veidi lõdvem stabiilsuse suurendamiseks või veidi järsem parema agiilsuse saavutamiseks. Valik on teie...
BOOST148
Laiem rumm muudab ratta jäigemaks ja jäigem ratas tähendab paremat juhitavust. See on Boost 148 tagarummu standardi taga olev mõtteviis, mis võimaldab laiemaid äärikute vahekaugusi parema rattajõudluse tagamiseks, mõjutamata käiguvahetuse täpsust ega jõuülekande efektiivsust. Lihtsamalt öeldes saate sõita kiiremini ja agressiivsemalt parema juhitavuse ja tugevamate ratastega.
AGILE TRAIL GEOMETRY
Agile Trail Geometry on meie populaarse ja hästi vastuvõetud Agile Ride Geometry edasiarendus, keskendudes sõitjatele, kes naudivad oma piiride proovilepanekut radadel. Madaldades raami üle-sõidu kõrgust ja andes sõitjale rohkem liikumisruumi ratta kohal, oleme loonud seadistuse, mis premeerib seikluslikke liinivalikuid. Sest lõppkokkuvõttes on oluline lõbutsemine.
EFFICIENT TRAIL CONTROL
Meie Efficient Trail Control seeria töötab taustal, et kõik saaksid rajal rohkem lõbutseda. Madal võimendusaste ja lineaarne survemäär on tehniline viis öelda, et need rattad on väga tundlikud rajatakistuste suhtes, jäädes samal ajal pedaalist põhjustatud õõtsumise suhtes tundetuks ja pakkudes kogu käiguvahetuse ulatust.
UNIVERSAL DERAILLEUR HANGER
Üks standard kõigile: raamikõrva vahetamine on lihtsustatud tänu uuenduslikule Universal Derailleur Hangerile. Kujundusega, mis sisaldab veidi ruumi pöörlemiseks, et vältida keti kinnijäämist, parandab see käiguvahetuse jõudlust ja töötab kõigi jõuülekannetega. Mis kõige parem, see on standardosa, mis on saadaval igal pool.
ADVANCED TWIN MOLD
Meie Advanced Twin Mold protsessis kasutame C:62®, C:68® ja C:68X® süsinikraamide jaoks kahte täpselt valmistatud vormi. Esimene vorm tagab täpse paigalduse. Teine, sisemine vorm hoiab iga üksikut kiudu täpselt seal, kus see peab olema raami kuivamise ajal. Tulemuseks on oluliselt kergem, tugevam raam, mille kiudude tihedus on kohandatud eeldatavatele koormustele kindlates punktides.
Raam | - | C:68X® Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Effiecient Trail Control, FSP 4-Link. Agile Trail Geometry, Boost 148, UDH™, Fully Integrated Battery, Advanced Internal Cable Routing |
Ratta suurus | - | 29" |
Käikude arv | - | 12 (1x12) |
Amort | - | RockShox Psylo Gold RC Air, Tapered, 15x110mm, Lockout, 140mm |
Tagumine amort | - | RockShox Deluxe Select+, 210x55mm, Rebound Adjust, 2-Position Lever |
Tagumine amort | - | Front: 30x8mm, Rear: DU-Bushing 12,7mm |
Pidurid | - | Shimano Deore BR-M6120, Hydr. Disc Brake (203/180) |
Tagumine käiguvahetaja | - | Shimano XT RD-M8100-SGS, ShadowPlus, 12-Speed |
Käiguhoovad | - | Shimano XT SL-M8100-IR, Direct Attach |
Vändad | - | e*thirteen Helix Race Alloy e*spec Crank, 32T |
Kassett | - | Shimano Deore CS-M6100, 10-51T |
Kett | - | KMC e12 |
Kaelakausid | - | ACROS AZF-675, ICR (Integrated Cable Routing), Top Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm), Fiber Inserts for Angle Adjustment |
Lenksupikendus | - | CUBE Stereo Stem w/ Cable Routing |
Juhtraud | - | Newmen Evolution SL 318.25, 780mm |
Käepidemed | - | ACID Disrupt, Soft Compound |
Jooksud | - | Newmen Performance 30, 28/28 Spokes, 15x110mm / 12x148mm, Tubeless Ready |
Väliskummid | - | Maxxis Dissector, Maxxterra/EXO+, Tubeless Ready, 2.4 WT |
Sadul | - | ACID Venec EMTB Trail 140 |
Sadulapost | - | CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm |
Sadulaklamber | - | CUBE Screwlock, 34.9mm |
Mootor | - | Bosch Drive Unit Performance SX (55Nm) Cruise (250 Watt), Smart System |
Aku | - | Bosch CompactTube 400 |
Laadija | - | Bosch 2A |
Juhtpult | - | Bosch System Control, incl. Mini Remote |
Ketijuht | - | Reverse Flip-Guide E-Chain Guide, Direct Mount, I-Plate |
Kaal ca. | - | 18,8 kg |
*Seoses tarneahela probleemidega võib ratta spetsifikatsioonis toimuda muudatusi.
Eestist väljaspoole saadame jalgrattad vaid tehasekastis ehk need vajavad kliendipoolset seadistamist.
Keskmiselt on jalgrataste komplekteerimise järjekord 2-3 tööpäeva + transport.