
CUBE
Cube Litening AERO C:68X Race
- Võimsusanduriga vändad
- Shimano Ultegra Di2 2x12
- C:68X süsinikraam
- Newmen Streem carbon jooksud
Raami suurus:

Maanteeratas Cube Litening AERO C:68X Race
Reeglid on reeglid. Võistlusratas peab vastama nõuetele, et kvalifitseeruda UCI võistlustele. Aga kujundada raam, mis on õhus oluliselt libedam, ilma reegleid rikkumata? See on täiesti seaduslik. Litening AERO C:68X kerge süsinikšassii – ehitatud meie esmaklassilisest C:68X® materjalist – kujundati laialdase arvutusliku vedelikudünaamika ja reaalse maailma tuuletunneli testimise abil. Tulemuseks on märkimisväärne 30% vähenemine õhutakistuses, täielikult UCI-nõuetele vastavas raamis, mis integreerib elegantselt kahvli, stemmi, juhtraua ja sadulaposti. See on ka äärmiselt mugav ja sellel on ruumi kuni 28 mm rehvidele. Kuid ennekõike on see väga, väga kiire.
Litening AERO C:68X Race ühendab tipptasemel, UCI-nõuetele vastava aerodünaamika tõestatud võistlusgeomeetria ja komponentide valikuga, mis toovad välja iga sinu poolt rakendatud vati. Paigaldasime isegi võimsusmõõturi, et saaksid oma jõudlust jälgida. Ja oma Teamline'i värvidega paistad kindlasti pelotoni seas silma.
- C:68X SÜSINIKKIUTEHNOLOOGIA - Kombineerides kogu meie kompetentsi süsinikraamide ehituses ülimaks materjaliks, kasutab C:68X® süsinik optimaalset kiudude ja nanoosakestega rikastatud vaigu segu. Precision Advanced Twin Mold tootmisprotsess tähendab, et saame vältida liimitud hülsse või sisetükke. See on uus etalon kerguse, jäikuse ja tugevuse vallas.
- ADVANCED TWIN MOLD - Meie Advanced Twin Mold protsessis kasutame C:62®, C:68® ja C:68X® süsinikraamide puhul kahte täpselt valmistatud vormi. Esimene tagab täpse kihistuspaigutuse. Teine, sisemine vorm hoiab iga kiudu täpselt seal, kus see peab olema, kuni raam kõvastub. Tulemuseks on märkimisväärselt kergem ja tugevam raam, mille kiudude tihedus on kohandatud eeldatavatele koormustele kindlates punktides.
- TÄIELIK SISEMINE KAABLIVEDU - Täielik sisemine kaablivedu saadab välised kaablid ajalukku. Alustasime nullist, projekteerides raami ja lenksu nii, et käigu- ja pidurikaablid kulgeksid seest, katkestamata ratta puhtaid jooni. See on puhtam, aerodünaamilisem, kaitseb kaableid kahjustuste eest ja vähendab hooldust. Puhas võit igas mõttes.
Raam | - | Litening C:68X® Aero Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aero Optimized Tubes, Full Internal Cable Routing, Flat Mount Disc |
Käikude arv | - | 24 (2x12) |
Esihark | - | Litening C:68X® Aero, Integrated Cable Routing, Flat Mount Disc |
Pidurid | - | Shimano Ultegra BR-R8170, Hydr. Disc Brake, Flat Mount (160/160) |
Tagumine käiguvahetaja | - | Shimano Ultegra Di2 RD-R8150-DGS. 12-Speed |
Eesmine käiguvahetaja | - | Shimano Ultegra Di2 FD-R8150-F |
Käigu-/pidurihoovad | - | Shimano Ultegra Di2 ST-R8170 |
Keskjooks | - | Shimano SM-BB71-41B, 86mm Pressfit |
Vändad | - | Shimano Ultegra FC-R8100-P, Powermeter, Hollowtech ll, 52x36T |
Kassett | - | Shimano Ultegra CS-R8101, 11-30T |
Kett | - | Shimano CN-M8100 |
Kaelakausid | - | ACROS, Top Integrated 1 1/8", Bottom Integrated 1 1/4" |
Integreeritud juhtraud | - | ICR Aero Cockpit System, Integrated Cable Routing, Aero Spacer System, Garmin/Wahoo Mount Interface |
Lenksupael | - | ACID Bartape RD |
Jooksud | - | Newmen Streem S.60/66, 21/24 Spokes, 12x100mm/12x142mm, Tubeless Ready |
Väliskummid | - | Continental Grand Prix 5000 S TR, 28-622 |
Sadul | - | ACID Nuance Pro |
Sadulapost | - | Litening C:68X® Aero, Comfort Flex |
Sadulaklamber | - | CUBE Full Integrated Aero Clamp |
Lisad | - | tubolito™ Inner Tubes |
Kaal ca. | - | 7,8 kg |
Max. kaal (ratas + sõitja) | - | 115 kg |
*Seoses tarneahela probleemidega võib ratta spetsifikatsioonis toimuda muudatusi.
Eestist väljaspoole saadame jalgrattad vaid tehasekastis ehk need vajavad kliendipoolset seadistamist.
Keskmiselt on jalgrataste komplekteerimise järjekord 2-3 tööpäeva + transport.