
MAXXIS
Väliskumm Maxxis Velocita AR 700x40 volditav, Tubeless Ready

Soovitatav kasutus: Asfalt/kate, tihe pinnastee
Äär: Volditav
Tubeless süsteem: Tubeless Ready
Kummisegu: Dual (Kahekomponentne)
Karkass: 60 tpi
Külgsein: EXO Protection
Kaal: 390g
Mõõtmed: 700 x 40c
ETRTO: 40-622
Rõhk (max.): 5.2 baari
Meie Velocita rehvist inspireeritud Velocita AR (All-Road) võtab selle turvisemustri ja suurendab mahtu. Sõitjatele, kes soovivad oma gravelratastele kerget, kiiresti veerevat ja suuremahulist slick-rehvi, ei ole vaja kaugemale vaadata kui Velocita AR!
Tubeless Ready
Tubeless ready rehvid pakuvad sõitjale palju eeliseid: võimalus sõita madalamate õhurõhkudega, mis parandab veojõudu; madalam veeretakistus võrreldes sisekummiga rehviga; ja väiksem tühjenemise oht, kuna puudub sisekumm. Tubeless ready rehvid on külgseinal tähistatud tähtedega "TR".
Tubeless ready rehvid tuleb paigaldada ühilduvatele pöidadele ja rõhu säilitamiseks on vaja kasutada vedelat tihendusvedelikku. Vedelatel tihendusvedelikel on lisaks väike torkeavade tihendamise eelis. Kontrollige regulaarselt oma tihendusvedelikku ja vajadusel uuendage seda, kuna see kuivab aja jooksul.
Threads Per Inch (TPI)
Niitide arv, mis ristuvad ühe ruuttolli kohta rehvi karkassi ühe kihi kaudu. Madalam TPI (nt 60 TPI) annab parema torke-, lõike- ja kulumiskindluse, kuid on raskem. Kõrgem TPI (nt 120 TPI) kohandub paremini maastikuga, pakkudes sujuvamat ja mugavamat sõitu, vähendades samal ajal rehvi kaalu. Kompromissiks on see, et kõrgema TPI karkassid on hapramad võrreldes madalama TPI karkassidega.
Volditav äär: Volditavad ääred hoiavad samuti rehvi pöia küljes, kuid on kergemad ja kergesti transporditavad. Äär on valmistatud kedratud aramiidkiududest.
EXO
EXO on lõike- ja kulumiskindel materjal, mis on lisatud paljude Maxxise maastikuratta- ja gravel-rehvide külgseintele. See tihedalt kootud kangas on kerge ja väga paindlik, tagades, et rehvi jõudlus ei muutuks. Valige EXO kaitse, et suurendada vastupidavust gravel-, XC- ja kergete maastikusõitude jaoks.
DUAL COMPOUND
Kaks segu, mida kasutatakse valitud rehvide turvise sees, et pakkuda madalamat veeretakistust ja suuremat haardumist kurvides.