MAXXIS

Väliskumm Maxxis Rambler 700x38 EXO Tubeless Ready 120tpi

Toode pole laos
Tootekood: ETB00200700

MAXXIS Rambler on populaarseim kruusarataste rehvide mudel. Tihedalt paigutatud keskmised nagad on kaldus, et parandada veeremist kõvakattega teedel ja asfaldil. Külgnagad asuvad kaugemal, tagades parema juhitavuse muutuvates oludes.

 

  • 120 TPI 
  • Süsinikkiust äär 
  • Tehnoloogia: EXO / TR
  • Kaal ca 382g
  • Kummisegu: Dual compound
  • Max PSI 75
  • ETRTO: 38-622
  • Mõõt: 700x38C

 

Tubeless Ready

Tubeless ready rehvid pakuvad sõitjale palju eeliseid: võimalus sõita madalamate õhurõhkudega, mis parandab veojõudu; madalam veeretakistus võrreldes sisekummiga rehviga; ja väiksem tühjenemise oht, kuna puudub sisekumm. Tubeless ready rehvid on külgseinal tähistatud tähtedega "TR".

Tubeless ready rehvid tuleb paigaldada ühilduvatele pöidadele ja rõhu säilitamiseks on vaja kasutada vedelat tihendusvedelikku. Vedelatel tihendusvedelikel on lisaks väike torkeavade tihendamise eelis. Kontrollige regulaarselt oma tihendusvedelikku ja vajadusel uuendage seda, kuna see kuivab aja jooksul.

Threads Per Inch (TPI)

Niitide arv, mis ristuvad ühe ruuttolli kohta rehvi karkassi ühe kihi kaudu. Madalam TPI (nt 60 TPI) annab parema torke-, lõike- ja kulumiskindluse, kuid on raskem. Kõrgem TPI (nt 120 TPI) kohandub paremini maastikuga, pakkudes sujuvamat ja mugavamat sõitu, vähendades samal ajal rehvi kaalu. Kompromissiks on see, et kõrgema TPI karkassid on hapramad võrreldes madalama TPI karkassidega.

Süsinikust äär 

Paindlik materjal, millel on suurem tugevus, et taluda kõrgsurvelise maanteerehvi poolt avaldatavaid jõude.

EXO

EXO on lõike- ja kulumiskindel materjal, mis on lisatud paljude Maxxise maastikuratta- ja gravel-rehvide külgseintele. See tihedalt kootud kangas on kerge ja väga paindlik, tagades, et rehvi jõudlus ei muutuks. Valige EXO kaitse, et suurendada vastupidavust gravel-, XC- ja kergete maastikusõitude jaoks.

DUAL COMPOUND

Kaks segu, mida kasutatakse valitud rehvide turvise sees, et pakkuda madalamat veeretakistust ja suuremat haardumist kurvides.