CUBE
Cube Litening AERO C:68X SLT
- Aero C:68X süsinikraam
- Dura-Ace Di2 2x12
- Streem Vonoa jooksud
- 30% vähem õhutakistust
Raami suurus:
Maanteeratas Cube Litening AERO C:68X SLT
Õhku lõikav kiirus, süsinikraami tehnoloogia ja pika maa mugavus võistluskindlaks tulemuseks
Reeglid on reeglid. Võistlusratas peab vastama UCI nõuetele, et olla lubatud ametlikel võistlustel. Kuid raami kujundamine nii, et see oleks oluliselt aerodünaamilisem ilma reegleid rikkumata? See on täiesti lubatud. Litening® AERO kerge süsinikraam – valmistatud meie tippklassi C:68X® materjalist – loodi ulatusliku CFD-analüüsi ja reaalse tuuletunneli testimise abil. Tulemuseks on märkimisväärne 30% väiksem õhutakistus, täielikult UCI-sertifitseeritud raamiga, mis integreerib elegantselt kahvli, stemmi, juhtraua ja sadulaposti. See on ka väga mugav ning sobib kuni 28 mm rehvidele. Kuid kõige olulisem: see on väga, väga kiire.
Oled läbinud treeningkilomeetrid, lihvinud vormi täiuseni ja nüüd on aeg võistelda. Litening AERO C:68X SLT on just see ratas, mida vajad. C:68X® aerosüsinikraamile ehitatud konstruktsioon koos 30% väiksema õhutakistusega on ühendatud Shimano Dura-Ace 2x12 Di2 grupiga – sisseehitatud võimsusmõõturiga – pakkudes täpset käiguvahetust ja võimsat pidurdust sõrmeotsaga. Newmen Streem Aero/Sprint 60/66 Vonoa jooksud madalama profiiliga ees pakuvad suurepärast juhitavust ja muljet avaldavat aerodünaamikat ka tuulistes tingimustes. Tubeless-valmis 28 mm Continental Grand Prix 5000 rehvid tagavad kiire kiirenduse ja vajaliku haarduvuse. Ratta madal kogukaal ja pika sõidu mugavus aitavad sul püsida tippvormis tundide kaupa.
- C:68X SÜSINIKKIUTEHNOLOOGIA - Kombineerides kogu meie kompetentsi süsinikraamide ehituses ülimaks materjaliks, kasutab C:68X® süsinik optimaalset kiudude ja nanoosakestega rikastatud vaigu segu. Precision Advanced Twin Mold tootmisprotsess tähendab, et saame vältida liimitud hülsse või sisetükke. See on uus etalon kerguse, jäikuse ja tugevuse vallas.
- TÄIELIK SISEMINE KAABLIVEDU - Täielik sisemine kaablivedu saadab välised kaablid ajalukku. Alustasime nullist, projekteerides raami ja lenksu nii, et käigu- ja pidurikaablid kulgeksid seest, katkestamata ratta puhtaid jooni. See on puhtam, aerodünaamilisem, kaitseb kaableid kahjustuste eest ja vähendab hooldust. Puhas võit igas mõttes.
- UCI NÕUETELE VASTAV - Kui tahad võistelda, on reeglid. Me teame seda, mistõttu on kõik meie maanteevõistlusteks sobivad rattad täielikult kooskõlas UCI jalgrattadisaini ja -ehituse nõuetega. Oleme loonud terve valiku kõrge jõudlusega rattaid, mis järgivad reegleid, et saaksid keskenduda oma sooritusele…
- ÜHEST TÜKIS SÜSINIKKOKPIT - Kaal loeb, kui jahtida iga sekundimurdosa. Seetõttu on meie ühest tükist süsinikkokpit kavandatud pakkuma sama sõiduasendite vahemikku nagu traditsiooniline stemmi ja lenksu kombinatsioon, kuid märkimisväärse kaalusäästuga. Kerge, tugev ja elegantne – veel üks viis panna iga vatt maksma.
- AERO OPTIMIZED GEOMETRY – Õhk pidurdab, mistõttu on Aero Optimized Geometry nii oluline. Tuuletunnelitestide, arvutusliku vooludünamika ja sportlaste tagasiside põhjal loodud lahendus aitab sul ja rattal saavutada maksimaalset sooritust. Stabiilne siis, kui vaja, väle siis, kui tähtis – ja üle kõige väga, väga kiire.
- RATTAKOMPUUTRI KINNITUS - Teame, et soovid oma sooritusnäitajaid jälgida. See on tähtis, mistõttu kujundasime korraliku, märkamatult integreeritud kinnituse rattakompuutrile. Nii saad igal sõidul andmeid salvestada ja vaadata, teades, et seade on turvaliselt paigas ja kaitstud.
- ADVANCED TWIN MOLD - Meie Advanced Twin Mold protsessis kasutame C:62®, C:68® ja C:68X® süsinikraamide puhul kahte täpselt valmistatud vormi. Esimene tagab täpse kihistuspaigutuse. Teine, sisemine vorm hoiab iga kiudu täpselt seal, kus see peab olema, kuni raam kõvastub. Tulemuseks on märkimisväärselt kergem ja tugevam raam, mille kiudude tihedus on kohandatud eeldatavatele koormustele kindlates punktides.
| Raam | - | Litening C:68X® Aero Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aero Optimized Tubes, Full Internal Cable Routing, Flat Mount Disc |
| Ratta suurus | - | 28" / 700C / 622 |
| Käikude arv | - | 24 (2x12) |
| Esihark | - | Litening C:68X® Aero, Integrated Cable Routing, Flat Mount Disc |
| Pidurid | - | Shimano Dura Ace BR-R9270, Hydr. Disc Brake, Flat Mount (160/160) |
| Tagumine käiguvahetaja | - | Shimano Dura Ace Di2 RD-R9250-D, 12-Speed |
| Eesmine käiguvahetaja | - | Shimano Dura Ace Di2 FD-R9250-F, Braze-On |
| Käigu-/pidurihoovad | - | Shimano Dura Ace Di2 ST-R9270 |
| Keskjooks | - | Acros Threadfit Ceramic |
| Vändad | - | Shimano Dura Ace FC-R9200-P, Powermeter, Hollowtech ll, 52x36T |
| Kassett | - | Shimano Dura Ace CS-R9200, 11-34T |
| Kett | - | Shimano CN-M9100 |
| Kaelakausid | - | ACROS, Top Integrated 1 1/8", Bottom Integrated 1 1/4" |
| Integreeritud juhtraud | - | ICR Aero Cockpit System, Integrated Cable Routing, Aero Spacer System, Garmin/Wahoo Mount Interface |
| Lenksupael | - | ACID Bartape RC 2.5 |
| Jooksud | - | Newmen Streem S.60/66 VONOA Carbon, 15/18 Carbon Spokes, 12x100mm/12x142mm, Tubeless Ready |
| Väliskummid | - | Continental Grand Prix 5000 S-TR, Kevlar, 28-622, Tubeless Ready |
| Sadul | - | ACID Nuance SLT Carbon |
| Sadulapost | - | Litening C:68X® Aero, Comfort Flex |
| Sadulaklamber | - | CUBE Full Integrated Aero Clamp |
| Sisekummid | - | tubolito™ Inner Tubes |
| Pedaalid | - | - |
| Kaal ca. | - | 7,2 kg |
| Max. sõitja kaal | - | 100 kg |
*Seoses tarneahela probleemidega võib ratta spetsifikatsioonis toimuda muudatusi.
- Kaelalaager Cube 1-1/4 integrated ACROS (19-00038) 34x46,8x7 (45/45) (CUBE)
- Kaelalaager Cube 1-1/8 integrated ACROS (19-00039) 30x41,8x8 (36x45) (CUBE)
- Kaelalaageri tihend Cube Liteninig ülemine ACROS (19-00034) (CUBE)
- Kaelaseib Cube Litening (18-03199) (MY2020) (CUBE)
- Raamikõrv Cube rr-x12-direct Litening (CUBE)
- Alusplaat juhtrauale CUBE Carbon-Cockpit (CUBE)
Eestist väljaspoole saadame jalgrattad vaid tehasekastis ehk need vajavad kliendipoolset seadistamist.
Keskmiselt on jalgrataste komplekteerimise järjekord 2-3 tööpäeva + transport.