MAXXIS

Väliskumm Maxxis MINION DHR II 29x2.4WT 3C Maxx Terra TR EXO+

Tootekood: ETB00112200
Saadavus: poes (Saku 3, Tallinn)
Väliskumm Maxxis MINION DHR II 29x2.4WT 3C Maxx Terra TR EXO+

Täiustatud ja ümber kujundatud

3C MaxxTerra

Kaldega ja sisselõigetega turvis kiireks veeremiseks ja sirgjooneliseks liikumiseks pidurdamisel 

Wide Trail (WT) karkassi spetsifikatsioonid on optimeeritud 30-35 mm siselaiusega velgedele 

Külgmiste nuppudega, mis on laenatud legendaarselt Minion DHF-ilt, kuid laiendatud, et pakkuda rohkem tuge, kurvitab DHR II nagu ükski teine. Keskmisel turvisel on kaldega esiservad, mis parandavad kiirendust, ja sisselõiked, mis loovad sujuva ülemineku ratta kallutamisel. 

Aerukujulised nupud keskmisel turvisel kaevuvad tugeva pidurdamise korral sisse ja aitavad ratast kontrolli all hoida. Kombineerige see ees oleva Minion DHF-iga, et saada ülim agressiivne maastikusõidurehvide kombinatsioon! 

 

PÖIA SUURUS - 29 (622mm) 

LAIUS - 2.40 (61mm) 

TPI - 120 

KAAL - ca 1010g 

ÄÄR- Kokkupandav 

SEGU - 3C MAXX TERRA 

VÄRV - Must 

TEHNOLOOGIA - 3C/EXO+/TR

 

Tubeless Ready

Tubeless ready rehvid pakuvad sõitjale palju eeliseid: võimalus sõita madalamate õhurõhkudega, mis parandab veojõudu; madalam veeretakistus võrreldes sisekummiga rehviga; ja väiksem tühjenemise oht, kuna puudub sisekumm. Tubeless ready rehvid on külgseinal tähistatud tähtedega "TR".

Tubeless ready rehvid tuleb paigaldada ühilduvatele pöidadele ja rõhu säilitamiseks on vaja kasutada vedelat tihendusvedelikku. Vedelatel tihendusvedelikel on lisaks väike torkeavade tihendamise eelis. Kontrollige regulaarselt oma tihendusvedelikku ja vajadusel uuendage seda, kuna see kuivab aja jooksul.

EXO+

EXO+ on Maxxise keskmise koormuse torkekaitselahendus, mis sobib igakülgseks maastikusõiduks ja kergetele elektrijalgratastele. Alustame vastupidava 60 TPI karkassiga, lisame külgseintele meie legendaarse EXO torkekaitsikihi ja lõpetame väikese butüülisisetükiga äärise ümber. Tugev karkass ja EXO materjal hoiavad ära kivide ja juurikate tekitatud kahjustused, samas kui butüülisisetükk kaitseb rehvi läbilöökide eest ja aitab vältida pöia kahjustusi.

Threads Per Inch (TPI)

Niitide arv, mis ristuvad ühe ruuttolli kohta rehvi karkassi ühe kihi kaudu. Madalam TPI (nt 60 TPI) annab parema torke-, lõike- ja kulumiskindluse, kuid on raskem. Kõrgem TPI (nt 120 TPI) kohandub paremini maastikuga, pakkudes sujuvamat ja mugavamat sõitu, vähendades samal ajal rehvi kaalu. Kompromissiks on see, et kõrgema TPI karkassid on hapramad võrreldes madalama TPI karkassidega.

3C MaxxTerra

Maxxise 3C MaxxTerra on keskmise taseme kolmekordse segu konfiguratsioon, mida kasutatakse kogu meie maastikurehvide valikus. 3C MaxxTerra segu pakub rohkem haardumist kui 3C MaxxSpeed, kuid tagab parema kulumiskindluse ja väiksema veeretakistuse kui MaxxGrip, mis muudab selle ideaalseks maastikusõiduks kõikides tingimustes.