
MAXXIS
Väliskumm Maxxis Ardent Race 29x2,35 3CS/ EXO/ tubeless ready

Tehnilised andmed:
Kasutusala: All Mountain, Enduro
Rehvi tüüp: Volditav
Suurus (tolli): 29 x 2.35
Suurus (ETRTO): 622 - 60
Karkass: 120 TPI
Versioon: Tubeless Ready, EXO
Kummisegu: 3C MaxxSpeed
Rõhk: 2.5 - 4.1 bar (36-59 PSI)
Värv: Must
Kaal: 720g
Tubeless Ready
Tubeless ready rehvid pakuvad sõitjale palju eeliseid: võimalus sõita madalamate õhurõhkudega, mis parandab veojõudu; madalam veeretakistus võrreldes sisekummiga rehviga; ja väiksem tühjenemise oht, kuna puudub sisekumm. Tubeless ready rehvid on külgseinal tähistatud tähtedega "TR".
Tubeless ready rehvid tuleb paigaldada ühilduvatele pöidadele ja rõhu säilitamiseks on vaja kasutada vedelat tihendusvedelikku. Vedelatel tihendusvedelikel on lisaks väike torkeavade tihendamise eelis. Kontrollige regulaarselt oma tihendusvedelikku ja vajadusel uuendage seda, kuna see kuivab aja jooksul.
Threads Per Inch (TPI)
Niitide arv, mis ristuvad ühe ruuttolli kohta rehvi karkassi ühe kihi kaudu. Madalam TPI (nt 60 TPI) annab parema torke-, lõike- ja kulumiskindluse, kuid on raskem. Kõrgem TPI (nt 120 TPI) kohandub paremini maastikuga, pakkudes sujuvamat ja mugavamat sõitu, vähendades samal ajal rehvi kaalu. Kompromissiks on see, et kõrgema TPI karkassid on hapramad võrreldes madalama TPI karkassidega.
EXO
EXO on lõike- ja kulumiskindel materjal, mis on lisatud paljude Maxxise maastikuratta- ja gravel-rehvide külgseintele. See tihedalt kootud kangas on kerge ja väga paindlik, tagades, et rehvi jõudlus ei muutuks. Valige EXO kaitse, et suurendada vastupidavust gravel-, XC- ja kergete maastikusõitude jaoks.
3C MaxxSpeed
Kasutatakse peamiselt krossisõidu (XC) rehvides, välimise kihi kaks segu on spetsiaalselt välja töötatud veeretakistuse vähendamiseks ning kulumise ja haardumise optimeerimiseks.