
MAXXIS
Väliskumm Maxxis Aspen ST 29x2,4 MaxxSpeed, EXO, TR, 170TPI
- Kaal ca 685g
- 170 TPI
- MAXXSPEED
- EXO, TUBELESS READY

Sõitjad on küsinud, palunud ja võib-olla isegi anunud ning Maxxis on lõpuks vastanud.
Alates 2024. aasta võistlushooajast pakub Maxxis piiratud koguses Aspen ST-d koos auväärse Aspeni 170 TPI karkassi versiooniga. Seni olid need rehvid reserveeritud ainult meie parimatele võistkondadele.
Aspen ST on ülimadala profiiliga võidusõidurehv, mis on mõeldud peamiselt lühiraja XC kasutamiseks, kuigi oleme näinud mõnda oma sportlast kasutamas kitsamat 29x2.25 suurust ka oma gravel-ratastel. Mõnikord "Fastpeniks" kutsutav rehv annab kindlasti igale võidusõitjale eelise kuivades, rohustes tingimustes. Seda ei soovitata tehnilisematele radadele või segastele ilmastikutingimustele piiratud turviseprofiili tõttu.
Võistkonna spetsifikatsiooniga Aspenid kasutavad sama mustrit kui praegune tootmisversioon, kuid kergema, kiirema ja painduvama 170 TPI karkassiga.
Kergem kui tavaline Aspen ning mustrilt madalam ja kiirem. Sobib eriti kiiretele kruusakatele
Kaal: ca 685g
170 TPI
29x2,4 (61-622)
Tubeless Ready
Tubeless ready rehvid pakuvad sõitjale palju eeliseid: võimalus sõita madalamate õhurõhkudega, mis parandab veojõudu; madalam veeretakistus võrreldes sisekummiga rehviga; ja väiksem tühjenemise oht, kuna puudub sisekumm. Tubeless ready rehvid on külgseinal tähistatud tähtedega "TR".
Tubeless ready rehvid tuleb paigaldada ühilduvatele pöidadele ja rõhu säilitamiseks on vaja kasutada vedelat tihendusvedelikku. Vedelatel tihendusvedelikel on lisaks väike torkeavade tihendamise eelis. Kontrollige regulaarselt oma tihendusvedelikku ja vajadusel uuendage seda, kuna see kuivab aja jooksul.
Threads Per Inch (TPI)
Niitide arv, mis ristuvad ühe ruuttolli kohta rehvi karkassi ühe kihi kaudu. Madalam TPI (nt 60 TPI) annab parema torke-, lõike- ja kulumiskindluse, kuid on raskem. Kõrgem TPI (nt 120 TPI) kohandub paremini maastikuga, pakkudes sujuvamat ja mugavamat sõitu, vähendades samal ajal rehvi kaalu. Kompromissiks on see, et kõrgema TPI karkassid on hapramad võrreldes madalama TPI karkassidega.
EXO
EXO on lõike- ja kulumiskindel materjal, mis on lisatud paljude Maxxise maastikuratta- ja gravel-rehvide külgseintele. See tihedalt kootud kangas on kerge ja väga paindlik, tagades, et rehvi jõudlus ei muutuks. Valige EXO kaitse, et suurendada vastupidavust gravel-, XC- ja kergete maastikusõitude jaoks.
MaxxSpeed
Uus MaxxSpeed (2023) on meie tippklassi kummisegu XC-võidusõiduks. See on kõrge ränidioksiidisisaldusega segu, mis vähendab veeretakistust, parandades samal ajal haardumist märjal teel. Võrreldes eelmise 3C MaxxSpeediga, on uuel segul laboritingimustes (kasutades sama turvisemustrit, konstruktsiooni ja rehvirõhku) ligikaudu 25% väiksem veeretakistus. Reaalses maailmas näitavad meie testid, et uus segu võib 90-minutilise võistluse jooksul säästa kuni minuti.