FIZIK

Maanteesadul Fizik VENTO ARGO R5 140mm s-alloy must

Saadavus: poes (Saku 3, Tallinn)
Tootekood: 70D7SA23A22
Tasuta saatmine Eesti piires*
Maanteesadul Fizik VENTO ARGO R5 140mm s-alloy must

Maanteesadul Fizik VENTO ARGO R5 140mm s-alloy must

  • 265x140mm 
  • 213g 
  • Kõrgus 75mm laiuse juures: 45 mm 
  • Pikkus ninast 75mm laiuse juurde: 114 mm 
  • Relss: 7x7 mm

Argo: mitmekülgne lühikese ninaga sadul, mis soodustab stabiilsust ja leevendab survet pehmete kudede piirkonnale R3: sõidule vastav süsinikuga tugevdatud nailonkest ja Kium õõnesrelssi kombinatsioon, millel on kõrge tugevuse ja kaalu suhe Tüüp 1 vaht: madala profiiliga, reaktiivne ja vetruv, et tagada tõhus jõuülekanne

VENTO ARGO R5 on jõudlusvõistlussadul, millel on lühikese ninaga disain, mis parandab stabiilsust ja võimaldab agressiivsemat, aerodünaamilist sõiduasendit.

Kui traditsiooniline sadula kuju julgustab sõitjaid parema jõu saavutamiseks oma asendit sageli muutma, siis Argo seab sõitja kindlamasse asendisse, tagades suurema stabiilsuse ja parema kaalujaotuse. Vento Argo lühike pikkus võimaldab sõitjal istuda edasi, ilma et tundlikele kudedele avaldataks liigset survet.

Sellel on ka ergonoomiline väljalõige, mis on välja töötatud detailse survestusanalüüsi ja meditsiiniekspertide panuse abil. Argo on meie kõige mitmekülgsem sadula kuju ja iga versioon sobib erinevate sõidustiilidega. Võistlusvariandina on Vento Argo loodud pakkuma sõidutunnetust, mis sobib agressiivse geomeetriaga võidusõidurattaid.

Polsterdus on valmistatud fiziku patenteeritud Tüüp 1 vahust, millel on madalam profiil ning mis on reaktiivne ja vetruv, et tagada vahetu reageerimine ja optimaalne jõuülekanne.

Selle disaini eesmärgipärane kuju aitab saavutada paremat sõiduasendit: langetatud nina toetab häbemeluud, kui vaagen pöörleb ettepoole, et lisada jõudu või saada aerodünaamilisemaks.

Argo on Fizik Concepts programmi toode, mis on juhtivate tööstusekspertide ja akadeemikute interdistsiplinaarne koostöö, kes teevad uuringuid ja analüüse tehnoloogia, disaini, füsioloogia ja rattasobivuse alal, et leida võimalusi jalgrattasõidu jõudluse parandamiseks.