
SHIMANO
Linkvahetus koos piduriga Shimano Ultegra R8170 vasak, 2k Di2

Shimano Ultegra Di2 ST-R8170 STI piduri-/käiguvahetushoob
ST-R8170 STI hoobasid ei iseloomusta mitte ainult nende optimeeritud ergonoomika ja hüdrauliliste ketaspidurite veelgi täpsem doseerimine, vaid need avaldavad muljet eelkõige välkkiirete käiguvahetusprotsessidega, mis saavutatakse mitte vähemalt juhtmevaba funktsionaalsuse kaudu.
Juhtmevaba ühendus pakub ka teist eelist: ilma elektrikaabliteta on paigaldamine lihtsam ja kokpit näeb puhtam välja. Sellegipoolest pakuvad käigu-/pidurihoovad endiselt kaabliühendust (EW-SD300) täiendavate käiguvahetajate kasutamiseks lenksu alaosas või ülaosas. Arvukate kohandamis- ja konfiguratsioonivõimaluste jaoks ühildub see täiustatud E-Tube Project rakendusega, mis, nagu ka eelmised versioonid, võimaldab teil lennult reguleerida käiguvahetusrežiime (sünkro-/pool-sünkro-käiguvahetus, mitmekordne käiguvahetus), käiguvahetuskiirust ja nupu määramist.
Tagamaks, et pidurdusjõudlus ei jääks käiguvahetusfunktsioonile kuidagi alla, on Ultegra Dual Control hoobadel Servowave tehnoloogia. Pikendatud pidurikontrolli vahemiku abil tagab see suurepärase doseerimise, mis pakub optimaalset mugavust ja kontrolli isegi keerulistes tingimustes. Muidugi, individuaalseks reguleerimiseks on hoobadel ulatus- ja vabakäigu reguleerimise võimalus.
Shimano Ultegra BR-R8170 ketaspiduri sadul
Shimano Ultegra BR-R8170 sadul on igakülgselt täiustatud ja pakub optimeeritud doseerimist, vaiksemat pidurdusjõudlust ja äärmiselt lihtsustatud hooldust.
Kui kiirem haarduv esmane pidurdusjõud annab alati täieliku kontrolli tunde, võimaldab piduriklotside 10% suurem vahe olulist müra vähenemist pidurdamisel, hoolimata lamedamast üldehitusest. Lisaks, kui kasutatakse RT-MT900 piduriketta rootorit (müüakse eraldi), aitab selle deformatsioonikindel disain, isegi kuumuse suurenemisel, luua äärmiselt vaikse ja sujuva pidurdussüsteemi.
Hoolduse lihtsustamiseks ei ole hüdraulilisel 2-kolvilisel pidurisadulal mitte ainult tõestatud One-Way-Bleeding süsteem, vaid ka eraldi paigutus õhutusniplile ja avauskruvile. Ühelt poolt minimeerib see ohtu, et õhutuskomplekti voolik libiseb süsteemi avamisel või sulgemisel maha, ja teiselt poolt ei ole vaja pidurisadulat raamilt õhutusprotsessi jaoks eemaldada.
Kasutusala: Maantee
Grupp: Ultegra Di2 R8150
Mudel: ST-R8170-L
Tüüp: Dual-Control (STI)
Lenksu kinnitus: Vasak
Käike ees: 2-käiguline
Hoova ulatusereguleerimine: Jah
Lenksu läbimõõt: 23,8 mm / 24,2 mm
Piduri tüüp: Hüdrauliline ketaspidur
Pidurisadul: BR-R8170
Piduri kinnitus: Flat-Mount
Piduriklotsid: L03A Resin with Fin
Pidurivoolik: SM-BH90-JK-SSR ees 1000mm (lühendatav)
Ühesuunaline õhutamine: Jah
Piduriõli: Mineraalõli
Soovitatav piduri rootor: RT-MT800 (140mm/160mm)
Ühilduv elektrikaabel: EW-SD300
E-tube Project: Jah
E-tube port (tk): 2
E-tube pistik (tk): 0
Di2 Juhtmevaba Kiip: Jah
Aku: CR1632 x 1