
CUBE
Cube Aerium C:68X SLX
Cube Aerium C:68X SLX
Tihedas koostöös CUBE'i sportlase ja maailmameistri Lucy Charles-Barclayga arendatud Aerium C:68X võib õigustatult väita oma tiitlit kui kiireim raam, mille oleme kunagi valmistanud. Iga detail, alates aero-kahvli disainist, ketaspidurite integreerimisest ja raami sisse ehitatud vedeliku- ja hoiustamissüsteemidest, on disainitud kompromissideta, testitud tuuletunnelis ja seejärel uuesti testitud surve all võistlustingimustes. Lucyl on täielik usaldus raami ning selle seadistatava hoiustamis- ja vedelikusüsteemi vastu, ja nüüd saate ka teie.
Sportlased ei lõpeta kunagi oma eesmärkide poole püüdlemist ja meie ka mitte. Aerium C:68X SLX esindab meie süsiniku tootmise tehnoloogia tippu, kombineerituna keeruka aeroanalüüsi ja ketaspidurite kontrolli võimsusega. Mis on tulemus? Lihtsalt see: see määratleb kiiruse uuesti.
C:68 SÜSINIKKIU TEHNOLOOGIA. Kõik meie kogemused süsinikraamide ehitamisel on kombineeritud ülimasse materjali, C:68X® süsinikku, mis kasutab optimaalset kiudude ja nanoosakestega immutatud vaigu segu. Täpne Advanced Twin Mold tootmine tähendab, et saame vältida ka liimitud hülese või sisetükke. See on uus etalon kergele, jäigale ja tugevale.
ESIMESE KÄIGUVAHETI KATE. Seadistage oma Aerium C:68X käigud nii, nagu teile meeldib: nagu see on tarnitud, 2X süsteemi ja esimese käiguvahetiga võimalikult laia ülekandearvude vahemiku jaoks, või lülitage 1X-le lihtsuse, väikese kaalu ja optimaalse aero jaoks, kus esimese käiguvaheti kinnitus on kenasti peidetud katte taha.
TÄIELIK SISENE KAABLIJUHTIMINE. Täielik sisene kaablijuhtimine viib väliste kaablite segaduse minevikku. Alustasime nullist, disainides raami ja juhtraua nii, et need võtaksid käigu- ja pidurikaablid sissepoole, et miski ei katkestaks ratta puhtaid jooni. See on korrastatum, aerodünaamilisem, kaitseb kaableid kahjustuste eest ja vähendab hooldust.
KOKPITI SÜSTEEM. CUBE Aerium Kokpiti Süsteem on nii seadistatav, kui see üldse olla saab. Standardne seadistus on Madal, kuid saadaval on ka valikuline Kõrge seadistus. Mõlema laia reguleerimisvahemikuga saab iga sõitja leida oma optimaalse positsiooni mugavuse, vastupidavuse ja jõudluse jaoks. Käetugesid saab seadistada väga laias laiuste ja kõrguste vahemikus ning loomulikult on reguleeritav ka sadula kõrgus ja ulatus. Sest iga vatt loeb...
HYDRATION SYSTEM 2.0. Ülim jõudlus nõuab optimaalset vedelikutarbimist ja see tähendab süsteemi, mis on ligipääsetav, kohandatav ja piisava mahuga pikemateks võistlusteks. Vedelikusüsteem 2.0 võimaldab sõitjal rehüdreerida ilma asendit muutmata tänu seadistatavale seadistusele, mis sisaldab juhtrauale paigaldatud süsteemi ja täiendavat joogikotti, mis asub raami sees, otse keskjooksu kohal.
HOIUSTAMISSÜSTEEM. Võistlejad vajavad toitu ja see tähendab kohta, kus hoida energiageele või -batoone. Meie mitmekülgne, modulaarne hoiustamissüsteem asetab need lisakalorid sõitjale hõlpsasti kättesaadavale kohale, ilma et peaks aeroasendist muutma. Seadistage see nii, nagu teile kõige paremini sobib, ja kasutage ära lisaks aega, mille saate säästa, kui toit on käepärast. Väikesed asjad teevad vahe...
KAHEKORDNE HEAD TUBE. Aeriumi kahekordne head tube on visuaalselt silmatorkav, kuid see ei ole ainult välimuse pärast. Aerodünaamiliselt aitab see vähendada õhutakistust sirgjoonelisel liikumisel suuremate kiiruste saavutamiseks. Mis loomulikult ongi selle eesmärk. Ja tugevama külgtuule korral aitab kahekordne toruprofiil vähendada tuulepuhanguid ja suurendada keeramise stabiilsust. Win-win.
AERO OPTIMEERITUD GEOMEETRIA. Õhk on halb ja seetõttu on Aero Optimeeritud Geomeetria oluline. Areng, mis põhineb tuuletunneli testidel, arvutusliku vedelikudünaamika ja sportlaste tagasisidel, on meie viis tagada, et saaksite endast ja oma rattast parima võimaliku jõudluse. Stabiilne, kui seda vajate, väle, kui see loeb, ja ennekõike väga, väga kiire.
ADVANCED TWIN MOLD. Meie Advanced Twin Mold protsessiga kasutame oma C:62®, C:68® ja C:68X® süsinikraamide jaoks kahte täpselt valmistatud vormi. Esimene vorm tagab täpse kihtide paigutuse. Teine, sisemine vorm hoiab iga üksikut kiudu täpselt seal, kus see raami kõvenemise ajal olema peab. Tulemuseks on oluliselt kergem, tugevam raam, mille kiudude tihedus on kohandatud konkreetsetes punktides eeldatavatele koormustele.
LISAHOIUSTAMINE. Kas vajate rohkem vedelikku või lisaruumi oma varustusele? Aerium C:68X on teid katnud. Keskjooksu kohal asuvasse sektsiooni mahub lisavedeliku joogikott või saate seda kasutada oluliste varuosade, nagu CO2 balloon, multitööriist ja varukumm, kandmiseks. Ja kõik on täielikult suletud ja aerodünaamiline…
Raam | - | Aerium C:68X® Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Twin Head Tube, Full Internal Cable Routing, Flat Mount Disc, 12x142mm, AXH |
Ratta suurus | - | 28" / 700C |
Käikude arv | - | 24 (2x12) |
Esihark | - | Aerium C:68X®, Integrated Cable Routing, Flat Mount Disc, 12x100mm |
Pidurid | - | Sram S-900 Aero HRD (160/160) |
Tagumine käiguvahetaja | - | Sram Force AXS™, 12-Speed, Electronic Shifting System |
Eesmine käiguvahetaja | - | Sram Force AXS™ |
Käiguhoovad | - | Sram Red eTap Blips |
Käigu-/pidurihoovad | - | Sram Red eTap Clics |
Keskjooks | - | Sram DUB Road, 86mm Pressfit |
Vändad | - | Sram Force DUB Power Meter Carbon, 50x37T |
Kassett | - | Sram Force XG-1270, 10-33T |
Kett | - | Sram Force D1 |
Kaelakausid | - | ACROS Integrated, Top 1 1/8", Bottom 1 1/4" |
Integreeritud juhtraud | - | CUBE Aerium C:68X® Cockpit System |
TRI pulgad | - | Profile Design 43 ASC Carbon |
Lenksupael | - | ACID Bartape RD |
Jooksud | - | Newmen Streem S.60/TT.80 VONOA Carbon, 15/18 Carbon Spokes, 12x100mm/12x142mm, Tubeless Ready |
Väliskummid | - | Continental Grand Prix 5000 TT, 28-622 |
Sadul | - | Selle Italia Watt SF Magnesium |
Sadulapost | - | CUBE Aerium C:68 Aero |
Sisekummid | - | tubolito™ Inner Tubes |
Lisad | - | CUBE Hydration Set Aerium (not usable with 40mm or more spacers) / Storage Box Set Aerium |
Kaal ca. | - | 10,2 kg |
*Seoses tarneahela probleemidega võib ratta spetsifikatsioonis toimuda muudatusi.
Eestist väljaspoole saadame jalgrattad vaid tehasekastis ehk need vajavad kliendipoolset seadistamist.
Keskmiselt on jalgrataste komplekteerimise järjekord 2-3 tööpäeva + transport.