MAXXIS

Väliskumm Maxxis Ikon 29x2,2 volditav 3C/EXO/TR

Tootekood: 06TIMAXI967401
Saadavus: poes (Saku 3, Tallinn)
Väliskumm Maxxis Ikon 29x2,2 volditav 3C/EXO/TR

Suurus: 29x2.20 

ETRTO: 57-622 

TPI: 120 

Äär: Volditav

Kaal: ca 640g 

Segu: 3C MAXX SPEED 

Maksimaalne PSI: 60 

Tehnoloogia: 3C/EXO/TR

3C Kolmekordse segutehnoloogia 

EXO Kaitse  

Suuremahuline, kerge tõeline võidusõidurehv 

Ikon on mõeldud tõelistele võidusõitjatele, kes otsivad tõeliselt kerget võidusõidurehvi. 3C kolmekordse segutehnoloogia, suuremahulise karkassi ja kiiresti veereva disainiga pakub Ikon eeskujulikku jõudlust kõikides sõidutingimustes. Nagu nimigi ütleb, esindab Ikon kõike, mis on võidusõidus tõeline.

 

Tubeless Ready

Tubeless ready rehvid pakuvad sõitjale palju eeliseid: võimalus sõita madalamate õhurõhkudega, mis parandab veojõudu; madalam veeretakistus võrreldes sisekummiga rehviga; ja väiksem tühjenemise oht, kuna puudub sisekumm. Tubeless ready rehvid on külgseinal tähistatud tähtedega "TR".

Tubeless ready rehvid tuleb paigaldada ühilduvatele pöidadele ja rõhu säilitamiseks on vaja kasutada vedelat tihendusvedelikku. Vedelatel tihendusvedelikel on lisaks väike torkeavade tihendamise eelis. Kontrollige regulaarselt oma tihendusvedelikku ja vajadusel uuendage seda, kuna see kuivab aja jooksul.

Threads Per Inch (TPI)

Niitide arv, mis ristuvad ühe ruuttolli kohta rehvi karkassi ühe kihi kaudu. Madalam TPI (nt 60 TPI) annab parema torke-, lõike- ja kulumiskindluse, kuid on raskem. Kõrgem TPI (nt 120 TPI) kohandub paremini maastikuga, pakkudes sujuvamat ja mugavamat sõitu, vähendades samal ajal rehvi kaalu. Kompromissiks on see, et kõrgema TPI karkassid on hapramad võrreldes madalama TPI karkassidega.

EXO

EXO on lõike- ja kulumiskindel materjal, mis on lisatud paljude Maxxise maastikuratta- ja gravel-rehvide külgseintele. See tihedalt kootud kangas on kerge ja väga paindlik, tagades, et rehvi jõudlus ei muutuks. Valige EXO kaitse, et suurendada vastupidavust gravel-, XC- ja kergete maastikusõitude jaoks.

3C MaxxSpeed

Kasutatakse peamiselt krossisõidu (XC) rehvides, välimise kihi kaks segu on spetsiaalselt välja töötatud veeretakistuse vähendamiseks ning kulumise ja haardumise optimeerimiseks.