
CUBE
Cube Stereo Hybrid ONE55 C:62 SLX
- Kerge ja jäik süsinikraam
- Täielikult integreeritud aku
- 150mm progressiivne vedrustus
- Bosch Smart System tugi
Värv:
Punane-Must
Raami suurus:

Cube Stereo Hybrid ONE55 C:62 SLX
Cube Stereo Hybrid ONE55 C:62 SLX
Kiirus. Integratsioon. Kergem kaal. Need on Stereo Hybrid ONE55 C:68X omadused, mis kasutab kuni kuut erinevat kiutüüpi, et vastata iga raami osa nõudmistele. Tulemuseks on kuni 20% kergem šassii võrreldes Stereo Hybrid 140 raamiga, kuid samas jäigem ja tugevam. Reguleeritav kaelanurk ja pikem reach tagavad juhitavuse, mida enesekindlad ratturid hindavad, pakkudes täpset kontrolli ka suurel kiirusel tänu 150mm progressiivsele tagavedrustusele. Täielik sisemine kaablite juhtimine vähendab hooldust ja Bosch System Controller on elegantselt peidetud ülemisse torusse ning juhitav Bluetoothi kaudu Mini Remote abil. See on täielik pakett.
- C:68X SÜSINIKKIUTEHNOLOOGIA - Kombineerides kogu meie kompetentsi süsinikraamide ehituses ülimaks materjaliks, kasutab C:68X® süsinik optimaalset kiudude ja nanoosakestega rikastatud vaigu segu. Precision Advanced Twin Mold tootmisprotsess tähendab, et saame vältida liimitud hülsse või sisetükke. See on uus etalon kerguse, jäikuse ja tugevuse vallas.
- FULLY INTEGRATED BATTERY – Fully Integrated Battery süsteem peidab Boschi aku silma alt ära, turvaliselt raami alumise toru sisse. Pritsme- ja tolmukindla katte all ning varguse vältimiseks lukuga kinnitatuna võimaldab see kujundada kauneid e-jalgrataste raame, mis on sama nutikalt funktsionaalsed kui pilkupüüdvad.
- TÄIUSTATUD SISENE KAABLIVEDU - Käigu- ja pidurikaablid peavad liikuma juhtraualt raamini – aga mis siis, kui kaela lähedusse poleks üldse vaja auke? Töötasime välja lahenduse, mis viib kaablid raami sisse läbi kaelalaagri, säilitades täieliku sisemise kaabliveo, kuid muutes selle veelgi puhtamaks ja tagasihoidlikumaks.
- MODULAR BATTERY SYSTEM – Paljuski on aku e-jalgratta süda. Seetõttu oleme oma Modular Battery Systemi loonud kasutajasõbralikuks: akut saab laadida nii ratta küljes kui ka eraldi ning ruumi jätkub ka suure mahutavusega akudele. Varsti imestad, kuidas varem ilma hakkama said.
- AGILE TRAIL GEOMETRY – Agile Trail Geometry on edasiarendus meie populaarsest Agile Ride Geometry’st, keskendudes sõitjatele, kes naudivad rajal piiride nihutamist. Madalam üleastumiskõrgus (standover) ja suurem liikumisruum ratta kohal loovad seadistuse, mis premeerib julgeid trajektoorivalikuid. Lõppude lõpuks on see ju kõik puhas sõidurõõm.
- EFFICIENT TRAIL CONTROL – Meie Efficient Trail Control seeria töötab taustal, et rajal oleks rohkem lõbu. Madal hoovakasu (low leverage ratio) ja lineaarne kokkusurumise iseloom tähendavad, et rattad reageerivad väga tundlikult raja ebatasasustele, samas on vähetundlikud pedaalimisest tingitud õõtsumisele ja kasutavad kogu amordi käigu.
- UNIVERSAALNE RAAMIKÕRV (UDH) – Üks standard kõigile: uuenduslik Universal Derailleur Hanger teeb raamikõrva vahetamise lihtsaks. Konstruktsioonis on veidi pöördenurga mängu, mis aitab vältida ketikiilumisi, parandab käiguvahetust ja sobib kõigi ülekannetega. Parim osa: see on standardosa, mida on lihtne kõikjal leida.
- ADVANCED TWIN MOLD - Meie Advanced Twin Mold protsessis kasutame C:62®, C:68® ja C:68X® süsinikraamide puhul kahte täpselt valmistatud vormi. Esimene tagab täpse kihistuspaigutuse. Teine, sisemine vorm hoiab iga kiudu täpselt seal, kus see peab olema, kuni raam kõvastub. Tulemuseks on märkimisväärselt kergem ja tugevam raam, mille kiudude tihedus on kohandatud eeldatavatele koormustele kindlates punktides.
Raam | - | C:68X® Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Efficient Trail Control, FSP 4-Link, Agile Trail Geometry, Boost 148, UDH™, Fully Integrated Battery, Advanced Internal Cable Routing |
Ratta suurus | - | 29" |
Käikude arv | - | 12 (1x12) |
Amort | - | RockShox Lyrik Select+ Charger 2 RC DebonAir, Tapered, 15x110mm, eMTB Approved, 160mm |
Tagumine amort | - | RockShox Super Deluxe Select+ DebonAir, 230x60mm |
Tagumine amort | - | Front: 30x8mm, Rear: DU-Bushing 12,7mm |
Pidurid | - | Magura MT7, Hydr. Disc Brake (203/203) |
Tagumine käiguvahetaja | - | Sram GX Eagle™, 12-Speed |
Käiguhoovad | - | Sram GX Eagle™ Trigger, Single Click |
Vändad | - | ACID E-Crank, 34T, 165mm |
Kassett | - | Sram XG-1275 Eagle™, 10-52T |
Kett | - | Sram NX Eagle™ |
Kaelakausid | - | ACROS AZF-675, ICR (Integrated Cable Routing), Top Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm), Fiber Inserts for Angle Adjustment |
Lenksupikendus | - | Newmen Evolution SL 318.4, 31.8mm |
Juhtraud | - | Newmen Evolution SL 318.25, 780mm |
Käepidemed | - | ACID Disrupt, Soft Compound |
Jooksud | - | Newmen Performance 30, 28/28 Spokes, 15x110mm/12x148mm, Tubeless Ready |
Eesmine väliskumm | - | Maxxis Assegai, MaxxGrip/EXO+, Tubeless Ready, 2.5 WT |
Tagumine väliskumm | - | Maxxis Minion DHR II, MaxxGrip/DoubleDown, Tubeless Ready, 2.4 WT |
Sadul | - | Natural Fit Venec |
Sadulapost | - | CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm |
Mootor | - | Bosch Drive Unit Performance CX Generation 4 (85Nm) Cruise (250Watt), Smart System |
Aku | - | Bosch PowerTube 750 |
Laadija | - | Bosch 4A |
Juhtpult | - | Bosch System Control, incl. Mini Remote |
Ketijuht | - | Reverse Flip-Guide E-Chain Guide, Direct Mount, GEN4 |
Kaal ca. | - | 22,6 kg |
Max. kaal (ratas + sõitja) | - | 135 kg |
*Seoses tarneahela probleemidega võib ratta spetsifikatsioonis toimuda muudatusi.
Eestist väljaspoole saadame jalgrattad vaid tehasekastis ehk need vajavad kliendipoolset seadistamist.
Keskmiselt on jalgrataste komplekteerimise järjekord 2-3 tööpäeva + transport.