CUBE
Cube Litening AERO C:68X Race teamline
- Aero C:68X süsinikraam
- Ultegra Di2 2x12
- Streem Allround jooksud
- 30% vähem õhutakistust
Raami suurus:
Maanteeratas Cube Litening AERO C:68X Race teamline
Nagu kuum nuga läbi või, ainult veel kiiremini – kõige kiirem tee finišisse
Reeglid on reeglid. Võistlusratas peab vastama UCI nõuetele, et oleks lubatud ametlikel võistlustel. Aga raami kujundamine nii, et see oleks märkimisväärselt aerodünaamilisem, samal ajal reegleid rikkumata? See on täiesti lubatud. Litening® AERO kerge süsinikraam – valmistatud meie tippklassi C:68X® materjalist – on loodud ulatusliku CFD-analüüsi ja reaalse tuuletunneli testimise põhjal. Tulemuseks on märkimisväärne 30% väiksem õhutakistus täiesti UCI-nõuetele vastavas raamistruktuuris, milles on elegantselt integreeritud kahvel, stemm, juhtraud ja sadulapost. See on ka väga mugav ja pakub kliirensit kuni 28 mm rehvidele. Kuid kõige olulisem: see on väga, väga kiire.
Kui võistled võidu nimel – või lihtsalt soovid oma tulemust parandada – loeb iga sekund. Litening AERO C:68X Race on UCI-nõuetele vastav võistlusratas, mille raam vähendab õhutakistust 30%, andes sulle väärtuslikke eeliseid. Shimano Ultegra vändal olev sisseehitatud 4iiii kahesuunaline võimsusmõõtur võimaldab jälgida sooritust täpselt. Newmen Streem Allround 49/54 jooksud kasutavad aeroprofiile ja on varustatud 28 mm tubeless-valmis Continental Grand Prix rehvidega. Shimano Ultegra Di2 2x12 pakub laia käiguvalikut ja erakordset töökindlust. Ning Ultegra hüdraulilised ketaspidurid võimaldavad pidurdada hiljem – mis tähendab, et saad sõita veel kiiremini. Selles pole kahtlust: see ratas on ülikiire.
- C:68X SÜSINIKKIUTEHNOLOOGIA - Kombineerides kogu meie kompetentsi süsinikraamide ehituses ülimaks materjaliks, kasutab C:68X® süsinik optimaalset kiudude ja nanoosakestega rikastatud vaigu segu. Precision Advanced Twin Mold tootmisprotsess tähendab, et saame vältida liimitud hülsse või sisetükke. See on uus etalon kerguse, jäikuse ja tugevuse vallas.
- TÄIELIK SISEMINE KAABLIVEDU - Täielik sisemine kaablivedu saadab välised kaablid ajalukku. Alustasime nullist, projekteerides raami ja lenksu nii, et käigu- ja pidurikaablid kulgeksid seest, katkestamata ratta puhtaid jooni. See on puhtam, aerodünaamilisem, kaitseb kaableid kahjustuste eest ja vähendab hooldust. Puhas võit igas mõttes.
- UCI NÕUETELE VASTAV - Kui tahad võistelda, on reeglid. Me teame seda, mistõttu on kõik meie maanteevõistlusteks sobivad rattad täielikult kooskõlas UCI jalgrattadisaini ja -ehituse nõuetega. Oleme loonud terve valiku kõrge jõudlusega rattaid, mis järgivad reegleid, et saaksid keskenduda oma sooritusele…
- ÜHEST TÜKIS SÜSINIKKOKPIT - Kaal loeb, kui jahtida iga sekundimurdosa. Seetõttu on meie ühest tükist süsinikkokpit kavandatud pakkuma sama sõiduasendite vahemikku nagu traditsiooniline stemmi ja lenksu kombinatsioon, kuid märkimisväärse kaalusäästuga. Kerge, tugev ja elegantne – veel üks viis panna iga vatt maksma.
- AERO OPTIMIZED GEOMETRY – Õhk pidurdab, mistõttu on Aero Optimized Geometry nii oluline. Tuuletunnelitestide, arvutusliku vooludünamika ja sportlaste tagasiside põhjal loodud lahendus aitab sul ja rattal saavutada maksimaalset sooritust. Stabiilne siis, kui vaja, väle siis, kui tähtis – ja üle kõige väga, väga kiire.
- RATTAKOMPUUTRI KINNITUS - Teame, et soovid oma sooritusnäitajaid jälgida. See on tähtis, mistõttu kujundasime korraliku, märkamatult integreeritud kinnituse rattakompuutrile. Nii saad igal sõidul andmeid salvestada ja vaadata, teades, et seade on turvaliselt paigas ja kaitstud.
- ADVANCED TWIN MOLD - Meie Advanced Twin Mold protsessis kasutame C:62®, C:68® ja C:68X® süsinikraamide puhul kahte täpselt valmistatud vormi. Esimene tagab täpse kihistuspaigutuse. Teine, sisemine vorm hoiab iga kiudu täpselt seal, kus see peab olema, kuni raam kõvastub. Tulemuseks on märkimisväärselt kergem ja tugevam raam, mille kiudude tihedus on kohandatud eeldatavatele koormustele kindlates punktides.
| Raam | - | Litening C:68X® Aero Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aero Optimized Tubes, Full Internal Cable Routing, Flat Mount Disc |
| Ratta suurus | - | 28" / 700C / 622 |
| Käikude arv | - | 24 (2x12) |
| Esihark | - | Litening C:68X® Aero, Integrated Cable Routing, Flat Mount Disc |
| Pidurid | - | Shimano Ultegra BR-R8170, Hydr. Disc Brake, Flat Mount (160/160) |
| Tagumine käiguvahetaja | - | Shimano Ultegra Di2 RD-R8150-DGS. 12-Speed |
| Eesmine käiguvahetaja | - | Shimano Ultegra Di2 FD-R8150-F |
| Käigu-/pidurihoovad | - | Shimano Ultegra Di2 ST-R8170 |
| Keskjooks | - | Shimano SM-BB71-41B, 86mm Pressfit |
| Vändad | - | Shimano Ultegra FC-R8100, Hollowtech II, 52x36T, 4iiii Precision 3+ Powermeter dual side |
| Kassett | - | Shimano Ultegra CS-R8101, 11-34T |
| Kett | - | Shimano CN-M8100 |
| Kaelakausid | - | ACROS, Top Integrated 1 1/8", Bottom Integrated 1 1/4" |
| Integreeritud juhtraud | - | ICR Aero Cockpit System, Integrated Cable Routing, Aero Spacer System, Garmin/Wahoo Mount Interface |
| Lenksupael | - | ACID Bartape RC 2.5 |
| Jooksud | - | Newmen Streem A.49/A.54 Carbon, 21/24 Spokes, 12x100mm/12x142mm, Tubeless Ready |
| Väliskummid | - | Continental Grand Prix 5000 S-TR, Kevlar, 28-622, Tubeless Ready |
| Sadul | - | ACID Nuance SLT Carbon |
| Sadulapost | - | Litening C:68X® Aero, Comfort Flex |
| Sadulaklamber | - | CUBE Full Integrated Aero Clamp |
| Sisekummid | - | tubolito™ Inner Tubes |
| Pedaalid | - | - |
| Kaal ca. | - | 7,6 kg |
| Max. sõitja kaal | - | 100 kg |
*Seoses tarneahela probleemidega võib ratta spetsifikatsioonis toimuda muudatusi.
- Kaelalaager Cube 1-1/4 integrated ACROS (19-00038) 34x46,8x7 (45/45) (CUBE)
- Kaelalaager Cube 1-1/8 integrated ACROS (19-00039) 30x41,8x8 (36x45) (CUBE)
- Kaelalaageri tihend Cube Liteninig ülemine ACROS (19-00034) (CUBE)
- Kaelaseib Cube Litening (18-03199) (MY2020) (CUBE)
- Raamikõrv Cube rr-x12-direct Litening (CUBE)
- Keskjooks Shimano SM-BB71-41A 89,5/92mm Press-Fit (SHIMANO)
- Alusplaat juhtrauale CUBE Carbon-Cockpit (CUBE)
Eestist väljaspoole saadame jalgrattad vaid tehasekastis ehk need vajavad kliendipoolset seadistamist.
Keskmiselt on jalgrataste komplekteerimise järjekord 2-3 tööpäeva + transport.