CUBE

Cube Litening AERO C:68X Race blackline

6 199,00 €
  • Aero C:68X süsinikraam
  • Ultegra Di2 2x12
  • Streem Allround jooksud
  • 30% vähem õhutakistust
Värv: Must

Raami suurus:

Cube Litening AERO C:68X Race blackline
6 199,00 €

Maanteeratas Cube Litening AERO C:68X Race blackline

Nagu kuum nuga läbi või, ainult veel kiiremini – kõige kiirem tee finišisse

Reeglid on reeglid. Võistlusratas peab vastama UCI nõuetele, et oleks lubatud ametlikel võistlustel. Aga raami kujundamine nii, et see oleks märkimisväärselt aerodünaamilisem, samal ajal reegleid rikkumata? See on täiesti lubatud. Litening® AERO kerge süsinikraam – valmistatud meie tippklassi C:68X® materjalist – on loodud ulatusliku CFD-analüüsi ja reaalse tuuletunneli testimise põhjal. Tulemuseks on märkimisväärne 30% väiksem õhutakistus täiesti UCI-nõuetele vastavas raamistruktuuris, milles on elegantselt integreeritud kahvel, stemm, juhtraud ja sadulapost. See on ka väga mugav ja pakub kliirensit kuni 28 mm rehvidele. Kuid kõige olulisem: see on väga, väga kiire.

Kui võistled võidu nimel – või lihtsalt soovid oma tulemust parandada – loeb iga sekund. Litening AERO C:68X Race on UCI-nõuetele vastav võistlusratas, mille raam vähendab õhutakistust 30%, andes sulle väärtuslikke eeliseid. Shimano Ultegra vändal olev sisseehitatud 4iiii kahesuunaline võimsusmõõtur võimaldab jälgida sooritust täpselt. Newmen Streem Allround 49/54 jooksud kasutavad aero­profiile ja on varustatud 28 mm tubeless-valmis Continental Grand Prix rehvidega. Shimano Ultegra Di2 2x12 pakub laia käiguvalikut ja erakordset töökindlust. Ning Ultegra hüdraulilised ketaspidurid võimaldavad pidurdada hiljem – mis tähendab, et saad sõita veel kiiremini. Selles pole kahtlust: see ratas on ülikiire.

  • C:68X SÜSINIKKIUTEHNOLOOGIA - Kombineerides kogu meie kompetentsi süsinikraamide ehituses ülimaks materjaliks, kasutab C:68X® süsinik optimaalset kiudude ja nanoosakestega rikastatud vaigu segu. Precision Advanced Twin Mold tootmisprotsess tähendab, et saame vältida liimitud hülsse või sisetükke. See on uus etalon kerguse, jäikuse ja tugevuse vallas.
  • TÄIELIK SISEMINE KAABLIVEDU - Täielik sisemine kaablivedu saadab välised kaablid ajalukku. Alustasime nullist, projekteerides raami ja lenksu nii, et käigu- ja pidurikaablid kulgeksid seest, katkestamata ratta puhtaid jooni. See on puhtam, aerodünaamilisem, kaitseb kaableid kahjustuste eest ja vähendab hooldust. Puhas võit igas mõttes.
  • UCI NÕUETELE VASTAV - Kui tahad võistelda, on reeglid. Me teame seda, mistõttu on kõik meie maanteevõistlusteks sobivad rattad täielikult kooskõlas UCI jalgrattadisaini ja -ehituse nõuetega. Oleme loonud terve valiku kõrge jõudlusega rattaid, mis järgivad reegleid, et saaksid keskenduda oma sooritusele…
  • ÜHEST TÜKIS SÜSINIKKOKPIT - Kaal loeb, kui jahtida iga sekundimurdosa. Seetõttu on meie ühest tükist süsinikkokpit kavandatud pakkuma sama sõiduasendite vahemikku nagu traditsiooniline stemmi ja lenksu kombinatsioon, kuid märkimisväärse kaalusäästuga. Kerge, tugev ja elegantne – veel üks viis panna iga vatt maksma.
  • AERO OPTIMIZED GEOMETRY – Õhk pidurdab, mistõttu on Aero Optimized Geometry nii oluline. Tuuletunnelitestide, arvutusliku vooludünamika ja sportlaste tagasiside põhjal loodud lahendus aitab sul ja rattal saavutada maksimaalset sooritust. Stabiilne siis, kui vaja, väle siis, kui tähtis – ja üle kõige väga, väga kiire.
  • RATTAKOMPUUTRI KINNITUS - Teame, et soovid oma sooritusnäitajaid jälgida. See on tähtis, mistõttu kujundasime korraliku, märkamatult integreeritud kinnituse rattakompuutrile. Nii saad igal sõidul andmeid salvestada ja vaadata, teades, et seade on turvaliselt paigas ja kaitstud.
  • ADVANCED TWIN MOLD - Meie Advanced Twin Mold protsessis kasutame C:62®, C:68® ja C:68X® süsinikraamide puhul kahte täpselt valmistatud vormi. Esimene tagab täpse kihistuspaigutuse. Teine, sisemine vorm hoiab iga kiudu täpselt seal, kus see peab olema, kuni raam kõvastub. Tulemuseks on märkimisväärselt kergem ja tugevam raam, mille kiudude tihedus on kohandatud eeldatavatele koormustele kindlates punktides.
Raam-Litening C:68X® Aero Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aero Optimized Tubes, Full Internal Cable Routing, Flat Mount Disc
Ratta suurus-28" / 700C / 622
Käikude arv-24 (2x12)
Esihark-Litening C:68X® Aero, Integrated Cable Routing, Flat Mount Disc
Pidurid-Shimano Ultegra BR-R8170, Hydr. Disc Brake, Flat Mount (160/160)
Tagumine käiguvahetaja-Shimano Ultegra Di2 RD-R8150-DGS. 12-Speed
Eesmine käiguvahetaja-Shimano Ultegra Di2 FD-R8150-F
Käigu-/pidurihoovad-Shimano Ultegra Di2 ST-R8170
Keskjooks-Shimano SM-BB71-41B, 86mm Pressfit
Vändad-Shimano Ultegra FC-R8100, Hollowtech II, 52x36T, 4iiii Precision 3+ Powermeter dual side
Kassett-Shimano Ultegra CS-R8101, 11-34T
Kett-Shimano CN-M8100
Kaelakausid-ACROS, Top Integrated 1 1/8", Bottom Integrated 1 1/4"
Integreeritud juhtraud-ICR Aero Cockpit System, Integrated Cable Routing, Aero Spacer System, Garmin/Wahoo Mount Interface
Lenksupael-ACID Bartape RC 2.5
Jooksud-Newmen Streem A.49/A.54 Carbon, 21/24 Spokes, 12x100mm/12x142mm, Tubeless Ready
Väliskummid-Continental Grand Prix 5000 S-TR, Kevlar, 28-622, Tubeless Ready
Sadul-ACID Nuance SLT Carbon
Sadulapost-Litening C:68X® Aero, Comfort Flex
Sadulaklamber-CUBE Full Integrated Aero Clamp
Sisekummid-tubolito™ Inner Tubes
Pedaalid--
Kaal ca.-7,6 kg
Max. sõitja kaal-100 kg

*Seoses tarneahela probleemidega võib ratta spetsifikatsioonis toimuda muudatusi.

Eesti piires on jalgrataste kojuvedu TASUTA. Jalgratas jõuab teieni meie mehaaniku poolt 100% komplekteerituna. Juhul kui olete koos jalgrattaga tellinud ka lisavarustuse siis paigaldame ka need külge.
Eestist väljaspoole saadame jalgrattad vaid tehasekastis ehk need vajavad kliendipoolset seadistamist.
Keskmiselt on jalgrataste komplekteerimise järjekord 2-3 tööpäeva + transport.